آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس کی به دست خریداران می‌رسند؟

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که پیش‌فروش آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس آغاز شده است یکی از رنگ‌های محبوب این گوشی‌ها هم رنگ مشکی براق است که توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است. در حالی که آیفون‌ ۷ با رنگ مشکی براق احتمالا سه تا چهار هفته دیگر به دست کاربران می‌رسد اما آیفون ۷ پلاس با رنگ مشکی براق احتمالا تا ماه نوامبر به دست مشتریان نخواهد رسید.

البته برخی از مدل‌ها هم ۱۶ سپتامبر یعنی جمعه ۲۶ شهریور به دست خریداران می‌رسد. برای مثال آیفون ۷ سیاه مات از جمله این مدل‌ها خواهد بود. رنگ نقره‌ای، طلایی و رزگلد هم دقیقا یک هفته بعد (۲ مهرماه) در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. آیفون ۷ پلاس با رنگ مشکی مات ۱۴ مهر در اختیار خریداران قرار می‌گیرد و همانطور که گفته شد رنگ مشکی براق هم دیرتر در ۲۳ نوامبر (۳ آذر) به دست خریداران می‌رسد. البته تاریخ‌های عنوان شده مربوط به گوشی‌هایی خواهد بود که اپراتور  Verizon به فروش می‌رساند.

اپراتور دیگر T-Mobile کمی زودتر سفارش‌ها را ارسال می‌کند به این شکل که همه رنگ‌های مدل ۳۲ گیگابایتی تا ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اما مدل‌های سیاه براق ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی این اپراتور هم با تاخیر بیشتر به دست خریداران می‌رسد. علاوه بر پیش‌فروش آیفون، پیش‌فروش اپل واچ جدید هم آغاز شده. این ساعت هوشمند هم ۲۶ شهریور به دست کاربران می‌رسد.

منبع: PhoneArena


Birthday_Footer

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. mohsen javid

    خب الان این مقاله در مورد ما ایرانی ها هم صدق میکنه یا بازم تحریمیم؟

  2. شايان

    کی اپل واچ۱ قیمتش میاد پایین؟؟

  3. علیرضا

    طبق معمول روزای اول قیمت های اپل نجومین
    بعد یه ماه تازه حباب قیمت میخوابه

  4. فاطمه

    خب دیجی کالا شما کی ایفون۷‍پلاسو میارین؟ من منتظرم شما بیارینش بخرمش

  5. امير

    اینا رو ول کن ایران کی میاد ؟ اصلا میاد یا نه ؟ قضیه نمایندگی فروش اپل چی شد ؟

    1. آرین

      نشکلش حل شد.نمایندگی اومد

    2. علي

      میاد

    3. رضا

      اومدنش که میاد ولی نمایندگی در ایران نداره

      1. سام

        ؟؟؟؟؟؟؟؟

        یک سوال ازت میپرسم برو از هر کی دلت خواست بپرس چرا شرکت های خارجی من الجمله چینی و کره ای توی ایران خودشون حظور ندارند و پدیده ای به اسم نمایندگی آن هم چندیدن نام هویدا شده؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه