اتومبیل الکتریکی شورولت در سال ۲۰۱۶ راهی بازار می‌شود

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اتومبیل الکتریکی شورولت

شرکت شورولت در اوایل سال ۲۰۱۵ اعلام کرد که خودروی الکتریکی خواهد ساخت که می‌تواند با یک‌بار شارژ نزدیک به ۳۲۰ کیلومتر حرکت کند. این خودرو که Bolt نام دارد، وارد مرحله‌ی آزمایش شده است.

اتومبیل الکتریکی شورولت در سال ۲۰۱۶ و با قیمت نزدیک به ۳۰ هزار دلار راهی بازار خواهد شد.

شرکت شورولت تصویری هم از این اتومبیل منتشر کرده تا علاقه‌مندان با ظاهر آن آشنا شوند. البته مارک ریس (Mark Reuss) مدیرعامل شرکت GM اعلام کرده که مدل نهایی این خودرو در نمایشگاه CES سال ۲۰۱۶ که دی ماه برگزار می‌شود، به‌نمایش در خواهد آمد. او قبلا گفته بود که این خودرو در سال ۲۰۱۶ راهی بازار خواهد شد، اما هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیق آن مشخص نشده است.

شرکت شورولت قول داده که خودروی الکتریکی بولت بتواند با یک بار شارژ نزدیک به ۳۲۰ کیلومتر حرکت کند. این خودرو از تکنولوژی شارژ سریع هم بهره می‌برد و با قیمت نزدیک به ۳۰ هزار دلار راهی بازار خواهد شد. با توجه به قیمتی که برای خودروی بولت در نظر گرفته شده، این محصول به تولید انبوه خواهد رسید تا افرادی بیشتری آن را خریداری کنند.

البته شرکت تسلا هم سه مدل جدید از خودروی‌های الکترونیکی خودش را در اسفند ماه معرفی خواهد کرد که مردم می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند. البته هنوز این سه خودروی جدید تسلا به نمایش در نیامده‌اند و اطلاعاتی از آن‌ها در دسترس نیست.

به‌نظر می‌رسد که سال ۲۰۱۶ یک سال هیجان‌انگیز برای خودروهای الکترونیکی باشد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمد طهماسبی

    من خودم تازه فهمیدم که یه اقایی به اسم ارین اصل ۱۵ سال پیش خودروی الکتریکی تو ایران تولید کردند
    که با یک بار شارژ از گیلان(زیبا کنار)تا اصفهان رفتند,جالبتر این که با سرعت متوسط ۱۴۰کلیومتر و حداکثر سرعت ۲۰۰کلیومتر این مسافت رو طی کردند
    اگه میتونید یه گزارش از ایشون تهیه کنید تا ماها بیشتر با توانایی های جوان هامون و […] اشنا بشیم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه