استون مارتین خودروی الکتریکی می‌سازد

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Aston Martin

شرکت «استون مارتین» (Aston Martin) با همکاری یک شرکت چینی قصد دارد اتومبیل الکتریکی تولید کند.

استون مارتین با همکاری شرکت چینی LeEco اولین اتومبیل الکتریکی خودش را تا سال ۲۰۱۸ راهی بازار می‌کند.

بازار تولید اتومبیل‌های الکتریکی مورد توجه شرکت‌های بزرگ قرار گرفته و کم‌کم محصولات بیشتری ساخته و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرند. از جمله شرکت‌هایی که به‌تازگی تصمیم گرفته که اتومبیل الکتریکی تولید کند می‌توان به استون مارتین اشاره کرد.

استون مارتین می‌خواهد با همکاری شرکت چینی LeEco خودروی الکتریکی جدیدی به نام RapidE را تا سال ۲۰۱۸ راهی بازار کند. «دینگ لی» (Ding Lei) یکی از مدیران شرکت LeEco گفته:” قصد داریم یک خودروی الکتریکی، هوشمند و در ارتباط با اینترنت و شبکه‌های اجتماعی درست کنیم. برای ساخت این محصول از جدیدترین استانداردهای صنعت خودروسازی استفاده خواهیم کرد.”

در حالی که اتومبیل جدید استون مارتین و LeEco تا سال ۲۰۱۸ راهی بازار نمی‌شود، شرکت‌های دیگر مانند تسلا قصد دارند محصولات جدیدی را راهی بازار کنند. در حال حاضر با پرداخت ۱۰۰۰ دلار می‌توان یکی از اتومبیل‌های شرکت تسلا را پیش خرید کرد. همچنین شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که اتومبیل Model 3 تسلا قرار است با قیمتی کمتر از ۲۵۰۰۰ دلار راهی بازار شود. شرکت شورولت هم قصد دارد در سال ۲۰۱۶ اولین اتومبیل الکتریکی خودش را بسازد.

Aston Martin James Bond

جیمز باند در کنار یکی از اتومبیل‌های استون مارتین

از هم اکنون مشخص شده که رقابت در بازار اتومبیل‌های الکتریکی بسیار داغ است و در سال‌های آینده محصولات بیشتری در این حوزه ساخته خواهند شد.

‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه