اطلاعات سخت‌افزاری گوشی Priv شرکت بلک‌بری به‌بیرون درز کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بلک‌بری از روزهای درخشان خودش فاصله گرفته است. این شرکت تا ۱۰ سال پیش بسیار محبوب بود و محصولاتش علاقه‌مندان بسیار زیادی داشتند. اما عرضه شدن تلفن‌های همراه اندرویدی و آیفون باعث شدند که کسی گوشی‌های بلک‌بری را خریداری نکند.

گوشی Priv شرکت بلک‌بری از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۰۸ بهره می‌برد و می‌تواند با کیفیت ۴K ویدیو ضبط کند.

بلک‌بری برای اینکه بتواند بار دیگر سهم بیشتری از بازار را در اختیار بگیرد، در حال ساخت چند تلفن‌همراه با سیستم‌عامل اندروید است. قبلا شایعه‌های بسیار زیادی درباره گوشی ونیز شنیده شده بود، اما به تازگی مشخص شده که این شرکت گوشی دیگری به نام Priv را هم در دست ساخت دارد.

با توجه به اطلاعاتی که از این گوشی منتشر شده، به نظر می‌رسد که با محصول قدرتمندی مواجه هستیم. این گوشی از تراشه ۶۴ بینی اسنپ‌دراگون ۸۰۸ بهره می‌برد که یک پردازنده شش هسته‌ای را در خودش قرار داده است. همچنین دوربین ۱۸ مگاپیکسلی این محصول می‌تواند با کیفیت ۴K روی ۳۰ فریم برثانیه فیلم‌برداری کند.
روی گوشی Priv یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی قرار گرفته که از سمت چپ و راست خمیده شده و از این نظر به گوشی گلکسی S6 اج شبیه شده است. این گوشی از صفحه کلید QWERTY هم پشتیبانی می‌کند. در این اطلاعات گفته شده که بلک‌بری، Priv را بسیار امن کرده و یکی از ایمن‌ترین گوشی‌های موجود در بازار خواهد بود. گوشی‌های بلک‌بری از این نظر که خطرات امینی برای کاربران به وجود نمی‌آورند، مشهور شده‌اند. از این محصولات در مکان‌های سیاسی و نظامی بسیار مهم هم استفاده می‌شود.
در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این گوشی را مشاهده کنید:

bb-priv-1 bb-priv-2 bb-priv-3 bb-priv-4 bb-priv-5 bb-priv-6

منبع: Uber Gizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar موبایل اسکای

    خیلی گوشی خوش ساختی هست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه