اطلاعات سخت افزاری گوشی Mi 5 شرکت شیائومی لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به‌تازگی اطلاعات تازه‌ای از پرچم‌دار جدید شرکت شیائومی منتشر شده که به وجود تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ روی این محصول اشاره می‌کنند.

گوشی Mi 5 شرکت شیائومی یک مدل بزرگ‌تر با صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچ خواهد داشت.

شرکت شیائومی قصد دارد گوشی Mi 5 را در تاریخ ۵ اسفند ماه معرفی کند. در جدیدترین اطلاعات منتشر شده درباره‌ی این گوشی، مشخص شده که تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ روی آن قرار گرفته است. همچنین گفته شده که گوشی Mi 5 دو مدل خواهد داشت. با توجه به شایعات، مدل اول ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۳ گیگابایت رم دارد و مدل بعدی ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم خواهد داشت.

به نظر می‌رسد که برای این گوشی از USB Typc-C استفاده شده و کاربران می‌توانند بیش از ۸۰ درصد ظرفیت باتری این تلفن همراه هوشمند را در کمتر از ۳۰ دقیقه شارژ کنند. به احتمال زیاد گوشی جدید شیائومی از سیم‌کارت نانو و شبکه LTE پشتیبانی می‌کند.

Xiaomi Mi 5

گوشی Mi 5 در دو مدل عرضه می‌شود.

در ادامه‌ی شایعات منتشر شده درباره‌ی Mi 5 گفته شده که این محصول از یک صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی با کیفیت Full HD بهره می‌برد. البته برخی دیگر از شایعات به وجود صفحه نمایش QHD روی این گوشی اشاره می‌کنند.

Xiaomi Mi 5

اندازه‌ی صفحه نمایش گوشی Mi 5

به احتمال زیاد روی پرچم‌دار جدید شیائومی یک دوربین پشت ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی مشاهده می‌شود. به احتمال زیاد یک باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم در برای آن در نظر گرفته شده است.

شایعات به عرضه‌ی یک مدل بزرگ‌تر گوشی Mi 5 هم اشاره می‌کنند. به احتمال زیاد این مدل بزرگ‌تر از یک صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی با کیفیت ۲K بهره می‌برد. مدل بزرگ‌تر که Mi 5 Plus نام دارد هم از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت رم برخوردار است و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی دارد.

‌‌‌‌‌‌

منبع:  Times News

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه