اولین تریلر یاکوزا ۶ منتشر شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت سگا دیروز مراسمی به مناسبت دهمین سالگرد مجموعه بازی‌های یاکوزا در توکیو برگزار کرد. در طی این مراسم، دو تریلر جدید از بازی «یاکوزا ۶» و «یاکوزا: کیوامی» (Yakuza: Kiwami) به نمایش گذاشته شدند.

فعلا معلوم نیست که آیا قرار است یاکوزا ۶ نسخه‌ی انگلیسی داشته باشد یا نه.

یاکوزا ۶ برای اولین بار در کنفرانس خبری سونی در نمایشگاه بازی توکیو رونمایی شد. این بازی، اولین شماره از مجموعه بازی‌های یاکوزا است که به طور انحصاری برای پلی‌استیشن۴ ساخته می‌شود؛ در نتیجه، یاکوزا ۶ از نظر گرافیکی از بازی‌های قبلی این مجموعه یک سر و گردن بالاتر است.

«توشیهیرو ناگوشی»، خالق و تهیه‌کننده‌ی مجموعه بازی‌های یاکوزا به هنگام نمایش تریلر یاکوزا ۶، به این موضوع اشاره کرد که کیفیت گرافیک بازی حتی در نسخه‌ی نهایی بیشتر هم خواهد شد. ناگوشی گفت که گرافیک بازی، فعلا ۶۰ تا هفتاد درصد آن چیزی را نشان می‌دهد که در ذهن دارند.

تهیه‌کننده‌ی یاکوزا ۶ هم‌چنین گفت که می‌خواهند در بازی جدیدشان، بیشترین میزان آزادی را به بازی‌کننده بدهند. یعنی می‌توان در محیط‌ بازی با آزادی زیادی گشت و گذار کرد.

سگا در مراسم دهمین سالگرد یاکوزا، هم‌چنین از دخترانی که می‌خواهند در بازی ایفای نقش کنند، برای تست بازیگری دعوت کرد.

فعلا معلوم نیست که آیا قرار است یاکوزا ۶ نسخه‌ی انگلیسی داشته باشد یا نه. حدود یک هفته‌ی پیش و در مراسم PlayStation Experience امسال، شرکت سونی گفت که می‌خواهند Yakuza 0 را در غرب برای پلی‌استیشن۴ عرضه کنند.

می‌توانید در ادامه، دو تریلر از یاکوزا ۶ ببینید. اولین ویدیو، تیزر کوتاهی است که چند وقت پیش منتشر شد و حضور «تاکشی کیتانو»، بازیگر معروف ژاپنی را در بازی تایید کرد. ویدیوی دوم، تریلر جدید بازی است که دیروز نشان داده شد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه