بازی‌های ایکس‌باکس وان را با نهایت کیفیت روی PC تجربه کنید

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

مایکروسافت با عرضه ویندوز ۱۰ کاری کرد که کاربران بتوانند بازی‌های ایکس‌باکس وان خود را روی کامپیوتر بازی کنند.

 

مایکروسافت با آپدیت برنامه ایکس‌باکس روی ویندوز ۱۰، قابلیت‌های جدیدی را به آن اضافه کرد.

 

 به‌تازگی آپدیت جدیدی برای این قابلیت که مورد توجه کاربران هم قرار گرفته، منتشر شده است. در این آپدیت تغییرات زیر به وجود آمده‌اند.

استریم بازی‌های ایکس‌باکس وان با کیفیت ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم برثانیه روی کامپیوتر:
کاربران می‌توانند بازی‌های کنسول ایکس‌باکس وان را با کیفیت ۱۰۸۰p و روی ۶۰ فریم برثانیه تجربه کنند. قابلیت جدیدی که به این برنامه اضافه شده باعث می‌شود که کیفیت اجرای بازی‌ها با توجه به کیفیت اینترنت تغییر کند تا بازی‌کننده‌ها بتوانند بهترین تجربه را با توجه به شرایطی که دارند به‌دست بیاورند. برای اینکه بتوانید بازی‌های خود را روی بهترین کیفیت تجربه کنید وارد برنامه Xbox App شوید. به قسمت Settings‌ بروید و روی Game Streaming کلیک کنید. سپس کیفیت ویدیو را روی Very High قرار دهید.
اضافه شدن قابلیت کلیک راست:
از حالا به بعد می‌توانید روی اسم دوستان خود در برنامه ایکس‌باکس کلیک راست کنید و برای آن‌ها پیغام‌های مختلف بفرستید یا آن‌ها را به گروه‌های گوناگون دعوت کنید.
اعلان‌ها:
از امروز به بعد می‌توانید بخش اعلان‌های این برنامه را فعال یا غیر فعال کنید. برای این‌کار می‌توانید به قسمت Settings بروید و روی General کلیک کنید. در این قسمت وارد Party & Games Invitations بشوید.
بازی‌هایی که به‌تازگی تجربه کرده‌اید:
در این آپدیت قابلیتی به وجود آمده که به وسیله آن می‌توانید بازی‌هایی که دوستانتان به‌تازگی تجربه کرده‌اند را در قالب یک انیمیشن مشاهده کنید. همچنین با کلیک کردن روی آن بازی می‌توانید به اطلاعات مختلف دسترسی داشته باشید.
مقایسه کردن Achievement های به‌دست آمده:
در این آپدیت امکان مقایسه Achievement های خودتان با سایر کاربران به‌وجود آمده است. برای این‌کار از قسمت Game Hub وارد بخش Achievement ها شوید و سپس می‌توانید لیست خود را با سایرین مقایسه کنید.
بازی‌های من:
بخش بازی‌های من یا My Games با تغییرات بسیار زیادی همراه بوده که به واسطه آن‌ها کاربران می‌توانند به سرعت به قسمت‌های مختلف این بخش دسترسی پیدا کنند.

xboxonepc2

درکنار اضافه شدن تغییرات بالا، مشکلات موجود در این قسمت هم برطرف شده‌اند که از بین آن‌ها می‌توان از بین رفتن مشکل وارد شدن کاربران به شبکه ایکس‌باکس لایو اشاره کرد. همچنین بسیاری از مشکلات استریم بازی‌ها روی ویندوز ۱۰ برطرف شده است.

 

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه