بازی جدید دیوید کیج، کارگردان Heavy Rain و Beyond رونمایی شد؛ تصاویر آن را ببینید

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

کنفرانس دیروز سونی در پاریس، پر از رونمایی از بازی‌های مختلف بود. یکی از این رونمایی‌ها، به جدیدترین ساخته‌ی دیوید کیج، کارگردان عناوینی مثل «باران شدید» یا «فارنهایت» اختصاص داشت.

بازی به‌طور انحصاری برای پلی‌استیشن۴ ساخته می‌شود و فعلا اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست.

بازی جدید دیوید کیج، بر اساس دموی فنی‌ای ساخته شده است که استودیوی بازی‌سازی‌اش یعنی همان Quantic Dream چند سال پیش برای پلی‌استیشن۳ تدارک دیده بود. این بازی جدید Detroit: Become Human نام گرفته است.

دیوید کیج به مناسبت رونمایی از بازی جدیدش، پیغامی فرستاده است. می‌توانید این پیغام را در ادامه بخوانید:

احتمالا دموی فنی Kara که روی پلی‌استیشن۳ ساخته و در سال ۲۰۱۲ نمایش داده بودیم را به خاطر دارید. این دمو درباره‌ی روباتی انسان‌نما بود که می‌توانست احساس را درک کند و از ظاهرا هم هشیار به نظر برسد. این شخصیت افراد بسیاری را تکان داد و افراد زیادی با او که تنها هدف‌اش زنده ماندن بود، ارتباط برقرار کرده بودند. اما سوالی در ذهن همه به‌وجود آمد: پس از اینکه Kara کارخانه را ترک خواهد کرد، چه اتفاقاتی به سر او خواهد آمد؟

من هم از همان زمانی که این دموی کوتاه را عرضه کردیم این سوال را از خود می‌پرسیدم و می‌دانستم که باید به آن جواب بدهم.

برای همین دنیایی در آینده‌ی نزدیک را تصور کردیم که روبات‌های انسان‌نما مثل Kara، می‌توانند درست مثل انسان‌ها رفتار و صحبت کنند. به این موضوع فکر کردیم که ما انسان‌ها، اگر با موجود هوشمند جدیدی برخورد کنیم، چگونه با آن رفتار خواهیم کرد. اینکه اگر روبات‌های انسان‌نما ماشین‌هایی بودند که احساس داشتند، عکس‌العمل ما چگونه خواهد بود.

ما نمی‌خواستیم دوباره قصه‌ای از یک هوش مصنوعی تعریف کنیم (چون به اندازه‌ی کافی قصه‌ی خوب درباره‌ی این موضوع وجود دارد)، می‌خواستیم از معنای انسان بودن و اینکه اگر در نقش روباتی بودید که دنیای ما و احساسات خود را کشف می‌کرد، حرف بزنیم.

می‌توانید در ادامه تصاویری از بازی Detroit: Become Human را ببینید. بازی به‌طور انحصاری برای پلی‌استیشن۴ ساخته می‌شود. فعلا هم اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست.

Detroit-1 Detroit-2 Detroit-3 Detroit-4 Detroit-5 Detroit-7 Detroit-8 Detroit-9 Detroit-11 Detroit-12 Detroit-13 Detroit-14

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. علی

    الان بازم یه ایکس باکسی میاد میگه هیلو و گیر اف وار یه چیز دیگه هست

    1. رضا

      نه دوست عزیز بازی ها باید با گیم پلی و گرافیک به سوی واقعیت برن نه فیلم که این آرزو هر گیمریه چون گیم خیلی فراتر از فیلم ،این بازی اگه مثل بازیای قبلیه دیوید کیج باشه عالی هست اما دلیل اینکه ی سری مخالفن باش همون حرفیه که اول زدم اگه گیم پلی بازی بالا ببره و دوربینو کمتر رو حالتای فیلمی قرار بده و بیشتر دوربینو رو حالت واقعی یا انسانی قرار بده همه چی حله،مثال:quantum break،این بازی جواب ی فن ماکرو به بازیایی امثال detroit اونم نه تو سال ۲۰۱۷ بلکه همین ۲۰۱۶ .

  2. m3hRa

    شمارش معکوس برای انفجار کنسول ….!!!!

  3. سجاد

    تنها خبری که تو دنیای بازی خوشحالم میکنه همین بود
    دیوید کیج اووووووومد

  4. پژمان

    بالاخره میتونم راحتتر تصمیم بگیرم کدوم کنسولو بخرم 🙂

  5. دادخواه

    عااااااالی!!!!

  6. sayeh

    من طرفدار سر سخت بازیهای دیوید کیج و کوانتیک دریم هستم. بازیهاش واقعا مخلوطی از بازی و فیلم سینمایی هست. بهترین بازی که تو عمرم انجام دادم همون Heavy Rain بود.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه