بازی لگویی قسمت هفتم جنگ ستارگان معرفی شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

هر مجموعه‌ای که تصورش را بکنید، از هری پاتر گرفته تا دزدان دریایی کاراییب، انتقام جویان یا بتمن، یک بازی لگویی برای خود دارد. در نتیجه رونمایی از بازی لگویی قسمت هفتم جنگ ستارگان، چندان هم غیرمنتظره نبود.

تمام شخصیت‌های فیلم اصلی در بازی لگویی The Force Awakens هم قرار خواهند داشت.

شعبه‌ی بازی‌سازی شرکت برادران وارنر، از بازی لگویی قسمت هفتم جنگ ستارگان به اسم LEGO Star Wars: The Force Awakens رونمایی کرده است. مثل تمام بازی‌های لگویی، این بازی هم توسط استودیوی بازی سازی TT Games و برای تمام پلتفرم‌های بازی ساخته می‌شود.

بازی قرار است به غیر از قسمت هفتم جنگ ستارگان، داستان قبل از این فیلم را هم در خود جای دهد؛ یعنی بازی‌کننده‌ها می‌توانند قضایای بین پایان قسمت ششم (بازگشت جدای) و ابتدای قسمت هفتم (فورس بر می‌خیزد) را متوجه شوند. بازی LEGO Star Wars: The Force Awakens هم‌چنین مکانیک‌های جدیدی به مجموعه بازی‌های لگویی اضافه خواهد کرد. احتمالا مثل تمام بازی‌های لگویی، می‌توانیم کنترل شخصیت‌های مختلفی را در بازی به دست بگیریم.

تمام بازی‌های لگویی ساخته‌ی TT Games، بدون استثنا سرگرم‌کننده، لذت‌بخش و بسیار خنده‌دار هستند. در نتیجه دیدن این جنگ ستارگان جدید هم حسابی خوشحال‌مان کرده است. سازندگان لگوی جدید می‌گویند که می‌توانید در جنگ‌های بزرگ فضایی شرکت و در سیارات مختلف گشت و گذار کنید.

می‌توانید در ادامه، تریلر و تصاویری از LEGO Star Wars: The Force Awakens ببینید. بازی قرار است برای تمام پلتفرم‌های بازی و در ماه ژوئن سال جاری میلادی (خرداد ۱۳۹۵) عرضه شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: StarWars.com

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar amir

    ایا این بازی برای موبایل هم عرضه می شود؟

  2. Avatar (Ali S (asobhani99@gmail.com

    عاشق بازی های لگویی هستم

  3. Avatar amir

    ایا برای اندروید هم منتشر میشود؟ لطفا جواب من را بدهید.

  4. Avatar amir

    ایا این بازی برای اندروید هم منتشر می شود؟؟؟؟؟؟؟

  5. Avatar amir

    ایا برای اندروید هم منتشر می شود؟؟؟؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه