بازی Battlefield 1 رکورد زد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر تا قبل از این بازی Overwatch رکورد دار بیشترین گیمر نسخه‌ی آزمایشی یک بازی بود، اکنون این رکورد به دست بازی «بتلفیلد ۱»(Battlefield 1) شرکت  الکترونیک آرتز افتاده است.

شرکت EA اعلام کرد که بازی بتلفیلد ۱ یکی از شگفت‌انگیزترین نسخه‌های آزمایشی در طول تاریخ این شرکت را به وجود آورد. براساس گفته‌های الکترونیک آرتز، بیش از ۱۳.۲ میلیون نفر نسخه‌ی آزمایشی را روی تمام پلتفرم‌ها تجربه کرده‌اند. همین موضوع باعث شده که انتظار فروش بسیار بالایی هم از این عنوان داشته باشیم.

بیش از ۱۳.۲ میلیون نفر نسخه‌ی آزمایشی Battlefield 1 را تجربه کردند.

بازی بتلفیلد ۱ با یک تغییر اساسی راهی بازار می‌شود. در طول چند سال گذشته که قسمت‌های قبلی فضایی کاملا مدرن داشتند، این بازی به زمان جنگ جهانی اول بازگشته و نبردهای قدیمی‌تر را به تصویر می‌کشد. موضوعی که خیلی مورد توجه گیمرها قرار گرفت. رکورد بیشترین گمیر در نسخه‌ی آزمایشی بازی‌های EA تا قبل از این در اختیار بازی Star Wars Battlefront بود. لازم به ذکر است که این بازی را هم سازندگان بتلفیلد ۱ ساخته بودند و توانسته بود ۹ میلیون نفر را به سمت خودش جلب کند.

شرکت EA اعلام کرد که در مدت زمانی که نسخه‌ی آزمایشی بتلفلید ۱ قابل بازی بود، بیش از ۶۲ میلیون کشته در بازی ثبت شده است. همچنین مشخص شد که ۳۰ درصد گیمرها دسته‌ی Assault و ۲۸ درصد هم دسته‌ Scout را انتخاب می‌کردند.

بازی Battlefield 1 کمتر از یک ماه دیگر برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی راهی بازار می‌شود.

bf1-betainfographic_final1

منبع: EA

‌‌‌‌‌

Drone_Footer

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar حسین

    خیلی باحاله
    کال اف داتی که دیگه گندشو در اورده همش شده تخیلی
    عشق است بتل ۱ و بتل ۴ (قدیمیتره)

  2. Avatar فرخ کاردان

    شدیداً منتظریم!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه