بهترین گوشی سال ۲۰۱۵ از دیدگاه سایت Phone Arena

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بهترین تلفن همراه سال 2015

با توجه به نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۵ سایت‌های مختلف سعی می‌کنند بهترین محصولات سال را انتخاب کنند. سایت Phone Arena هم از مدتی پیش این روند را آغاز کرده است. این سایت به‌تازگی بهترین تلفن‌ همراه هوشمند سال را انتخاب کرده که با دیدن آن‌ اصلا تعجب نمی‌کند. گوشی آیفون ۶s شرکت اپل توانست به عنوان بهترین تلفن همراه هوشمند سال ۲۰۱۵ از دیدگاه سایت Phone Arena انتخاب شود. چیزی به‌عنوان یک تلفن همراه هوشمند بدون نقص وجود ندارد و به احتمال زیاد هیچ وقت هم یک محصول بسیار کامل را مشاهده نخواهید کرد؛ اما هر ساله تلفن‌های همراه هوشمند مختلفی راهی بازار می‌شوند که با پیشرفت‌های خوبی مواجه می‌شوند و با قابلیت‌های جدیدی که روی آن‌ها قرار می‌گیرد کاربران را هیجان‌زده می‌کنند.

گوشی آیفون ۶s به عنوان بهترین گوشی‌ سال ۲۰۱۵ از دیدگاه Phone Arena شناخته شد.

آیفون ۶s

آیفون از جمله محصولاتی است که هرساله میلیون‌ها کاربر در سرتاسر دنیا را جذب خودش می‌کند. آیفون ۶s امسال هم توانست علاقه‌مندان به محصولات اپل را هیجان‌زده کند. یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و یک باتری تقریبا ۱۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم روی آن قرار گرفته است.

اگر قدرت سخت‌افزاری و قابلیت‌های سیستم‌عامل iOS را در نظر نگیریم، این گوشی ظاهر زیبایی دارد و کارکردن با آن هم بسیار آسان است. قابلیت «لمس سه‌بعدی»  (۳D Touch) اضافه شده به آیفون ۶s هم باعث شده تا کاربران بتوانند کارهای بیشتری را با گوشی خودشان انجام دهند و دسترسی سریع‌تری به برنامه‌ها داشته باشند. این تکنولوژی به‌شدت مورد توجه شرکت‌های دیگر قرار گرفته و از هم‌اکنون شایعه‌ی استفاده از صفحه‌نمایش‌های حساس به‌فشار در گوشی‌های سامسونگ و سونی شنیده می‌شود.

آیفون ۶s قیمت بالایی دارد، اما با پرداخت این قیمت زیاد امکانات خوبی را هم دریافت می‌کنید.

‌‌‌‌‌‌

گلکسی S6 – کاندیدای بهترین تلفن همراه هوشمند سال ۲۰۱۵

گوشی سامسونگ گلکسی S6 از جمله محصولات با ارزش بازار به‌شمار می‌رود و از بیشتر جهات یک گوشی قابل رقابت با آیفون است. سامسونگ همیشه در سری گوشی‌های گلکسی S قابلیت‌های خوبی را اضافه می‌کند تا کاربران بتوانند تجربه‌ی کاملی از این محصولات داشته باشند. گلکسی S6 یک محصول جذاب بود است که طراحی زیبایی دارد و از نظر قدرت سخت‌افزاری هم کاربران را راضی نگه می‌دارد. گوشی گلکسی S6 زیباترین محصول در بین تمام سری S شرکت سامسونگ به‌حساب می‌آید. کاملا مشخص است که سامسونگ برای طراحی این گوشی به فرمول جدیدی دست پیدا کرده و قصد دارد از همین فرمول هم در گوشی گلکسی S7 استفاده کند.

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵۸ دیدگاه
  1. فاطی

    بهتره بگین بهترین گوشی از نظر سایت ایفون ارنا دیگه همه میدونن این سایت اسپانسر اپل هست کامنت خارجیارو بخونین

  2. مرتضی سعیدی سورویی

    بهترین گوشی که تا حالا به عمرم دیدمmate8 هواوی هستش، هم شیک و خوش دست و هم بهترین گوشی از لحاظ سخت افزاری.من تا الان بیشتر برندهای به روز گوشی های موبایل بازار رو داشتم اما mate8 یه غوله دنیای فناوریه موبایل تا به امروزه

  3. مهدی

    از نظر بنده که چندین ساله توو بازار موبایل هستم…بهترین گوشی سامیونگ گلکسی نوت ۵ هستش ..که حتی از لحاظ استحکام هم از آیفون بهتره….خودم اینو قبول نداشتم تا وقتی که یکی از نمایندگی های سامسونگ با چکش چهارده بار محکم روی اون زد و بار چهاردهم صفحه اش شکست در حالی که بازم کار میکرد

  4. پروانه

    من چهارشنبه(۲۱.۱۱.۹۴) ی iphone 6s سفارش دادم و بسیار شرکت اپل و کاراشو دوست داشتم. امروز ۲۳.۱۱.۹۴ در کمال ناباوری مقاله ای از روزنامه گاردین خوندم ک ارور ۵۳ در گوشیهای ۶ب بالای اپل گوشی شما رو تبدیل ب یک تکه آجر شیشه و فلزی میکنه.
    جای توضیحش اینجا نیست. گویا ی هفتس گند این کار درومده و هر ساعت دارن ی بیانیه و مقاله جدید ضد اپل میزنن ک برخلاف قوانین حقوق مشتری عمل کرده و یا بی احترامی کرده ب مشتریا و وفادارانش و….
    خییییییلی ناراحتم. واقعا دوسش داشتم ولی ظاهرا مجبور ب تغییر شفارشم هستم و باید از ی برند دیگه خرید کنم.
    بی سواد بازی در نیارید برید خبر ارور ۵۳ رو بخونید….:(

    در صورت رخ دادن این ارور گوشی شما برای همیشه خاموش میشه.

  5. امیر محمد

    من خودم نوت ۵ گرفتم بی تعصب میگم من در این گوشی قدرت کاربری عالی و امکانات بسیار زیاد و حتی من تاچ ۳D را با قلم اسپن تجربه کردم یعنی با فشار بیشتر قلم من خط های پررنگ تری کشیدم دوربین حرف نداره و اپیتکال دوربین بهترینه و دوربین جلو بی نظیره و طراحی زیبا و حسگر اثر انگشت قوی و رام ۴ و دیونه کننده است که و حسگر های عالی سنجش اکسیژن خون و ضربان و ……. بهتون بگم که از خریدش پشیمون نمی شین کیفیهت صفحه بهترینه سوپر امولد کوژل hd اصلا باورتون نمی شه و پردازنده پرقدرت ۲.۱ گیگاهرتزی هشت هسته مایل و باتری بی نظیر با طراحی جدید ۳۰۰۰ میلی امپر و شارژ بیسیم و هنذفری عالی با طراحی جدید و اسپکیر با صدای بلند ورسا و لمس حساس و قلمی که تا ۱۰ متر قابلیت ارتباط با گوشی رو داره و…………… فقط به من بگو این همه امکانات دیونه کننده در ایفون ۶اس هست ؟ پس بهترین بدون تعصب فقط نوت ۵ اینو وقتی میفهمی که دستت بگیری و من هر دو گوشی را باهم در دستم گرفتم ایراد جفت گوشی ها هم نداشت کارت حافظه جانبی است اما امنیت را بالا می برد و فایل های شما حفاظت میشه و سرعت گوشی بالا میره

  6. صابر

    سلام عرض میکنم خدمت همه دوستان.
    رفقا مقایسه و شاخ بازی فقط ی ترفند تجاریه.هر کی نسبت به توان مالی و کارایی و انتظاری که از یه گوشی و یا هر وسیله ای که داره حساب میکنه.چرا بر سر نظر یه سایت اینقدر حساس و متعصب هستین.هر کی یه نوع گوشی داره وهر چقدر هم امکانات بیشتر باشه بازم کارایی اصلی واسه یه کاربر دوربین..حافظه..صفحه نمایش.عمر باطری…آنتن دهی. هست..حداقل تو ایران که اینجوریه.پس بیخیال هر کی هر چی داره قابل صاحابشه.تمام گوشی ها هم معایب دارن و هم محاسن.هیچ کدومش هم نسبت به دیگری برتری ندارن.چون سازنده شرکت های برند کارشناساشون از ما و صاحب سایتها هم خیلی زیاد میدونن.
    ب امید شکوفایی علم و تکنولوژی هر چه بیشتر و زیاد شدن ادراک ما انسانها از خودمان

  7. میترا

    سلام
    من واقعا گوشی های iphone راضی هستم و آرزوم این هستش همیشه موفق باشن و بمونن در موفقیت

  8. mirza

    به نظر من بهترین گوشی از لحاظ خوش دشتی و زیبایی ال جی هستش شاید رابط کاربریش یه ذره خشمه ولی بازم من خیلی دوسش دارم

  9. علی

    من نمیدونم هرکی میاد یه نظری وساه خودش میده واقعا شما خودتونو با کارشناسای ساین فون آرنا یکی میدونین؟! یا خیلی از کارشناسای تراز اول دنیا. جالبه هرکی میاد از تعصب و علاقه ای که به گوشی و برندی داره جوری اونو بالا می بره که باید اون بهترین می شده. به محض اینکه ایفون ۶s اومد کل منتقدان رفتند سمتش تا ایرادی پیدا کنن ولی خودشون واقعا شکه شدن یک نمونش اولین نفری که کلیپ خم شدن گوشی آیفون ۶ رو تو فضای مجازی پخش کرد اینبار هم همون فرد با دستگاهش سراغ ۶s رفته و مقاومت بالای گوشی اونو شکه می کن. یا اون دوستایی که میان میگن تاچ سه بعدی اول فلان گوشی زده باید عرض کنم که این تکنولوژی رو اولین بار اپل در ساعت هوشمندش بکار برد و برای دومین بار در مک استفاده کرد پس قبل از هر نظر کارشناسانه ای لطفاً سطح اطلاعاتتون رو بالا ببرید تا دیگران رو منحرف نکنید. در مورد اپل هم اینه که من برای اولین بار امسال اپل ۶s گرفتم قبل اون هم سامسونگ و هواوی و اچ تی سی داشتم ولی باید صادصقانه بگم که بهترین استفاده رو ازش دارم می برم و از تمام امکاناتش هم دارم استفاده میکنم حتی از قابلیت find my iphone هم دارم استفاده میکنم و کاملا درست و دقیق کار میکنه اینم قابل توجه دوستانی که میان میگن اپل تو ایران فقط سیستم عامله و کاربرد نداره. تمام اپلیکیشن ها هم از اپ استورش بصورت رایگان دنبال هرچیزی بگردی و هرچیزی که بخوای هست و راحت دانلود میکنی خلاصه بگم وقتی ایفون رو گرفتم حس فوق العاده لذت بخشی که تابحال تو هیچ گوشی تجربه نکردم بودم بهم دست داد و از همه مهمتر به هیج عنوان برام سیستم عاملش گنگ و گیج کننده نبوده. همه چیز کامل بی نقص و مشخص. پس لطفا قبل هر نظری لطفا منطقی باشید. من امسال ایفون گرفتم اولین بار و واقعا بهم ثابت شد که هنوز بقیه برندها کار دارند تا به پای گوشی های اپل برسند.

    1. رستم

      درود برشما بالاخره یه نظر حساب شده و درست شنیدیم هرکس توان خریدیه محصول رو نداره سعی میکنه خرابش کنه نمیدونم این چه مرضیه کمپانی اپل تخصصش همین محصوله ودرکنارش هزارقلم دیگه نمیزنه و چون روی یه محصول کارمیکنه و سالی یکی هم میزنه پس بالاترین کیفیت و بدنبال ساخت بهترین بروزرسانیها و ساپورتهاو خدمات رو ارایه میده به اضافه گرافیک بسیاربالا که سازنده گرافیک محصولات اپل یه شرکت انگلیسی به مدیریت مهندس حسین یاسایی میباشدکه افتخار ما بدان بی انتهاست!

  10. shs77

    فقط سری Z5 سونی یک سرو گردن. از بقیه بهترن!این سایت های متعصب هم نظرشون مهم نیست!
    خود دیجیکالا که اکثر اوقات به سونی گیر میده Z5 پریمیوم رو به عنوان برترین گوشی سال انتخاب کرد!!

  11. سعید

    البته فکر کنم بهترین گوشی میبایست۹۵۰xlمعدفی میشد.از همه نظر برتر.
    خنک کننده ی مایع.دوربین قوی.شیک بودن با لوگو مایکروسافت.کانتیوم،یو ای بی سی.باتری قابل تعویض و…..البته سیستم عامل سلیقه ای هست و ربطی با قدرت نداره

  12. shahin

    سلام
    من فقط میخوام یه نکته رو تذکر بدم
    دوستانی که میگن iphone تو ایران کارایی نداره و معلوم نیست به چه دلیلی شده گوشیه منتخب سال یا میگن فقط یه ۳d touch داره.
    دوستان. واسه سایت هایی که میان و مقایسه میکنن اصلا مهم نیست گوشی تو ایران چه کارایی داره. اصلا کارایی داره یا نه
    اونا قابلیت هایی که گوشی داره رو تو جهان پیشرفته مقایسه میکنن. جایی که همه قابلیت ها واسه همه گوشیا کارایی داره و کار میکنه. نه ایران

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه