تبلت Galaxy Tab S3 در دو مدل راهی بازار می‌شود

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تبلت Galaxy Tab S3 شرکت سامسونگ در دو مدل با شماره مدل‌های SM-T819 و SM-T810 راهی بازار خواهد شد.

تبلت Galaxy Tab S3 در دو مدل ۹٫۷ و ۸ اینچی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

به‌تازگی اولین اطلاعات سخت افزاری این محصولات در بنچمارک GFX Bench قرار گرفته و مشخص شده که این تبلت‌ها از صفحه‌نمایش AMOLED بهره می‌برند. مدل SM-T819‌ از یک صفحه‌نمایش ۹٫۷ اینچی Super AMOLED بهره می‌برد که دقت تصویر ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهند.

به‌نظر می‌رسد که سامسونگ یک تراشه‌ی جدید را برای این محصولات در نظر گرفته است. با توجه به اطلاعات منتشر شده در GFX Bench این تبلت‌ها از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۵۲ بهره می‌برند. همین موضوع باعث شده که تبلت‌های Galaxy Tab S3 جزو محصولات میان‌رده‌ی بازار باشند. در تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۵۲ از چهار پردازنده‌ی Cortex-A72 و چهار پردازنده‌ی Cortex-A53 استفاده شده است. تبلت‌های جدید سامسونگ از پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 510 بهره می‌برند.

Galaxy Tab S3

مشخصات سخت افزاری Galaxy Tab S3

‌‌‌‌‌‌‌

به نظر می‌رسد که تبلت Galaxy Tab S3 از اندروید ۶.۰ برخوردار است. سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم از دیگر ویژگی‌های این محصولات به شمار می‌روند. یک دوربین پشت ۸ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری باکیفیت ۱۰۸۰p و یک دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

تبلت SM-T810 هم مدل ۸ اینچی Galaxy Tab S3 به حساب می‌آید که تنها در اندازه‌ی صفحه‌نمایش و ظرفیت باتری با مدل قبلی تفاوت دارد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Slashgear

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar رها

    ما دوتا تبلت T819خریدیم.سفید و مشکی.راضی هستیم.البته کار خاصی نمونه مثل موبایل گلکسی هستش.

  2. Avatar ایلیا

    دوست عزیز قرار نیست چون جدیدتر اومده بهتر باشه.اگه قراره هر روز یه محصول جدید با سخت افزار قوی تر بیاد سامسونگ و یا هر برند دیگه ای ورشکست میشه.خودت که میدونی سامسونگ مثل سایپا و ایران خودرو هست که میان ماشینای رنو رو چراغاشو تغییر میدن میگن اینو ما ساختیم سامسونگ هم میاد یه فلشی به tab s2 اضافه میکنه میشه tab s3.بهترین تبلت بین این سه تا tab s هست.(tab s1)

    1. Avatar علی جوادی

      اپل هم میاد دوربینش رو قوی تر میکنه و میشه آیفون بعدی…اچ تی سی هم میاد و دوربین گوشیشو یک درصدی بهتر میکنه میشه محصول بعدی و همه ی برندهای دیگه هم همینطورن…پس این برای سامسونگ نیست…همه ی برندها رو عرض میکنم;نمیتونن محصولی بسازن که در نسخه ی قبل فقط تبلت یا گوشی بوده و در نسخه بعدش دست و پا درآورده و خودش از پس شارژ کردن و پول درآوردن بربیاد…توقعات ما خیلی بیش از حد شده;جوری که هر سال از هر برندی معجزه میخوایم…با تشکر از آقای نوردوست گل و عزیز

    2. Avatar (Ali S(asobhani99@gmail.com

      خدا ییش چطور فهمیدید گلکسی تب اس۱ از سه تاشون بهتره؟

  3. Avatar Danial

    سلام
    درسته این تستر معتبره ولی به نظر اطلاعات علکی مییاد آخه مشخصاتش نسبت به تب اس و اس ۲ ضعیفتره و تبلتی که بخواد با ایر ۳ اپل رقابت کنه نباید به ضعف باشه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه