تخت‌گاز اردبیهشت امسال با مجریان جدید روی آنتن می‌رود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

تریلر جدید برنامه تخت‌گاز (Top Gear) خبر از شروع مجدد پخش این برنامه از اردیبهشت امسال می‌دهد.

تخت‌گاز یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی است که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان آن را دنبال می‌کنند. در واقع این برنامه بهترین برنامه‌ای است که تا به حال در زمینه وسایل نقلیه روی آنتن تلویزیون‌ها رفته است. اما در سال‌های گذشته به دلیل زد و خورد بین مرد کلیدی تخت‌گاز یعنی جرمی کلارکسون (Jeremy Clarkson) با یکی از تهیه‌کنندگان آن، این برنامه دستخوش تغییرات مهمی شد. این وقایع به شروع یک دعوای حقوقی و تعلیق کلارکسون از شغل خود انجامید. مدتی بعد هم دو مجری دیگر برنامه جیمز می (James May) و ریچارد هموند (Richard Hammond) کار خود را ترک کردند تا مثلثی که پیش از این، تخت‌گاز را اجرا می‌کرد از این برنامه تلویزیونی جدا شوند. گرچه این سه نفر شبکه بی‌بی‌سی را ترک کردند اما ظاهرا بیکار نمانده و با پیوستن به آمازون در حال حاضر مشغول فیلمبرداری یک برنامه دیگر در زمینه وسایل نقلیه‌اند.

اما فصل ۲۳ تخت‌گاز ماه آینده بدون این سه مجری و با مجری‌گری کریس ایوانز (Chris Evans) و مت له بلانک (Matt LeBlanc، شخصیت جویی در سریال فرندز) به کار خود ادامه خواهد داد. ظاهرا شبکه بی‌بی‌سی شخصیت «استیگ» را هم در فصل جدید این برنامه تلویزیونی حفظ کرده است.



Top-gear_Main

تخت‌گاز در جهان هواداران بسیاری دارد، هوادارانی که عاشق جرمی کلارکسون و تیم او بودند. زمانی که کلارکسون و تیمش از این برنامه تلویزیونی رفتند بسیاری از این هواداران ناامید شدند. به نظر می‌رسد هنوز هم نارضایتی‌های شدیدی در این زمینه وجود دارد. گرچه خیلی وقت نیست که تریلر سری جدید این برنامه در سایت یوتیوب قرار گرفته، اما تعداد دیسلایک‌های این ویدیو ۵ برابر تعداد لایک‌های آن است و بسیاری از کامنت‌گذاران خواستار بازگشت مجریان پیشین این برنامه‌اند. باید گفت این برنامه تلویزیونی برای شبکه بی‌بی‌سی یک دارایی ارزشمند محسوب می‌شود و ظاهرا این شبکه به این سادگی آن را رها نمی‌کند. تیم جدید مجریان تخت‌گاز سزاوارند که به آنها هم شانسی داده شود تا قابلیت خود را برای اجرای این برنامه محبوب تلویزیونی نشان دهند. اینکه اجرای آنها می‌تواند هواداران عصبانی این برنامه را راضی کند یا نه، چیزی است که در ماه اردبیهشت وقتی تخت گاز دوباره روی آنتن برود، خواهیم فهمید.





منبع: Ubergizmo

‌‌
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar پیمان

    جرمی و جیمز و هموند یه چیز دیگه بودن خیلی ها بخاطر همین ۳ نفر و شوخی هاشون این برنامه رو میدیدن حالا ببینیم مجری های جدید توانایی اون ۳ تا رو دارن یا نه

  2. Avatar hamedevil4

    کسی خبر داره برنامه جرمی کلارکسون کجا پخش میشه چطور میشه دید

    1. Avatar Amin

      قراره توی مرداد امسال توی شبکه آمازون پخش بشه توی ۱۰ قسمت و شروعش از پایان تاپ گیر باشه یعنی مسابقه سه غول پورش، فراری و مکلارن..

  3. Avatar محمد نظری راد

    ایکاش بی بی سی تهیه کننده رو اخراج میکرد
    من از بچگی به این مثلث عادت کرده بودم مخصوصا ریچارد هموند.
    حتی تخته گاز آمریکا هم نمی تونه جای اینارو پر کنه چ برسه به این سه نفر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه