بلیزارد کم از دیزنی و پیکسار ندارد؛ تیزر جدید Overwatch را ببینید

۳۰ آذر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

استودیوی بازی‌سازی بلیزارد، تیزر جدیدی از بازی Overwatch منتشر کرده است. این تیزر قرار است در برخی از سینماهای امریکای شمالی و قبل از فیلم‌ها به نمایش در بیاید.

بازی Overwatch قرار است بهار سال آینده روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

بازی Overwatch، ورود استودیوی بازی‌سازی بلیزارد را به سبک اکشن اول‌شخص رقم می‌زند. با این حال، همانطور که از این شرکت انتظار می‌رود، این اکشن اول‌شخص کیفیت‌های ساخت بالای بازی‌های بلیزارد را به دوش می‌کشد. یعنی از طراحی زیبای شخصیت‌ها گرفته تا موسیقی شگفت‌انگیز، می‌توانید عناصر بازی‌های بلیزارد را در Overwatch هم پیدا کنید.

بازی Overwatch در سبک چند نفره‌ی آنلاین ساخته می‌شود و بازی‌کننده‌ها در آن کنترل قهرمان‌های مختلفی را بر عهده می‌گیرند. بازی ۲۱ شخصیت مختلف دارد که هر کدام قدرت‌ها و ویژگی‌های خاص خود را دارند. در حالی که انتظار می‌رفت بلیزارد بازی را رایگان عرضه و اقدام به فروش جداگانه‌ی شخصیت‌ها کند، این استودیوی بازی‌سازی در رویداد بلیزکان ۲۰۱۵ گفت که Overwatch به همراه تمام ۲۱ شخصیت و به‌صورت یک بازی کامل عرضه می‌شود. بلیزارد حتی گفته است که شخصیت‌ها و نقشه‌هایی که بعدا به بازی اضافه شوند همگی رایگان خواهند بود.

قرار است برای هر کدام از شخصیت‌های بازی، یک انیمیشن کوتاه ساخته شود. با توجه به سابقه‌ی بالای بلیزارد در ساخت انیمیشن‌های درست و حسابی، انتظار زیادی از این انیمیشن‌های کوتاه داریم.

می‌توانید در ادامه، تیزر Overwatch را که در سینماها پخش خواهد شد ببینید. این تیزر کوتاه یک انیمیشن کامپیوتری است و شخصیت‌های بازی را به تصویر می‌کشد.

بازی Overwatch قرار است بهار سال آینده روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar شاهين كهنگي

    مطمئنا اورواچ حرف های زیادی برای گفتن داره، منتظر یه انقلاب جدید برای سبک FPS باشید.

  2. Avatar کیوان شاهین

    البته اگه دموهای warcraftIII و diablo2 رو یادتون بیاد که مال ۱۲ ۱۳ سال پیش بود، میشه گفت blizzard خیلی کارش بهتر از pixar و disney بود. challenge میکنم کسی بتونه یه animation از هر کدومشون تو سالای ۲۰۰۲، ۲۰۰۳ چیدا کنه که از دموهای warcraftIII بهتر باشه. ضمناً الانم به نظرم دموهای heroes of storm بهتر از overwatch هست.

    1. Avatar ali

      آی گفتی ، دموهای starcraft 2 هم معرکه بودن ، آدم عشق می کرد با دموهاش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه