ددپول، پرفروش‌ترین فیلم رتبه‌ی R تاریخ سینما

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دو روز پیش مشخص شد فیلم سینمایی «ددپول» (Deadpool) که کم‌تر کسی فکرش را می‌کرد با فروش خیره‌کننده‌اش چند هفته‌ای در صدر جدول باکس‌آفیس بنشیند، حالا در صدر پرفروش‌ترین فیلم‌های رتبه‌ی R تاریخ سینما قرار دارد.

فیلم سینمایی ددپول با درخشش «رایان رینولدز» در نقش «مزدوری پرحرف»، تا کنون ۷۴۶ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش رفته است؛ این یعنی فیلم حتی از «ماتریکس: بارگذاری مجدد» (محصول سال ۱۳۸۲) با فروش ۷۴۲ میلیون دلاری اش پیشی گرفته است.

موفقیت ددپول در سالن‌های سینما و بازخورد منتقدان نسبت به آن، همه را غافلگیر کرده است. این فیلم، با برانگیختن عواطف و احساسات منتقدان و طرفداران که همیشه منتظر دیدن محصولی متفاوت در فیلم‌های‌ ابرقهرمانی هستند، در هفته‌ی اول فروش‌اش، به رکورد حیرت‌انگیز ۱۵۲.۲ میلیون دلار تنها در سالن‌های سینمای آمریکا، با اختلافی زیاد از رقبای رتبه‌ی R خود دست یافت. گرچه این فیلم هنوز تا تصاحب باکس‌آفیس خانگی راه درازی در پیش دارد، ولی تا الان با فروش ۳۴۹.۵ میلیون دلار، برای کسب این رکورد که هم اکنون در اختیار «مصائب مسیح» با ۳۷۰.۸ میلیون دلار است، وقت دارد.

deadpool-gallery-03

حالا که ددپول راه را گشوده است، طولی نمی‌کشد تا دیگر استودیوهای سازنده‌ی فیلم‌های ابرقهرمانی هم پروژه‌های خود را به کار اندازند. هرچند باید بدانید ددپول تنها به خاطر فریادهای ناسزاگویانه محبوب نیست؛ بلکه خنده‌دار و بی‌ریاست و به طرز غیرمنتظره‌ای با آنچه مارول (Marvel) و دی‌سی (DC) غالبا می‌سازند، متفاوت است. خوشبختانه، آن‌هایی که موفقیت این فیلم را پیگیری می‌کنند، کم‌کم درمی‌یابند که رتبه‌ی R که به فیلم داده شده، آن‌قدرها هم اهمیت ندارد. رتبه‌ی R بخشی از درجه‌بندی سنی نظام رتبه‌بندی سینمای ایالات متحده است که برمبنای آن فیلم‌هایی با این رتبه تنها برای بیننده‌های بالاتر از ۱۷ سال توصیه میشوند.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. Avatar دوست

    ممنونم، خسته نباشید دلاور

  2. Avatar پویا

    چطور ممکنه من فیلمشو دیدم اصلا بدرد نمی خوره و در حد بقیه فیلم های maravel نیست

    1. Avatar همایون

      برعکس شما به نظر من خیلی طنزش قشنگ بود و شخصیت جالبی داشت!

    2. Avatar Afshyns

      دوست عزیز شما هنوز اسم کمپانی Marvel رو صحیح بلد نیستی بنویسی اونوقت راجب یه همچین فیلم خوش ساختی نظر منفی میدی و میگی در حدش نیست! و اینم بگن این فیلم محصول دو کمپانی Marvel و DC هست
      ددپول یک کلاسیک ضد قرمانیه که مارو بابت اینکه خودمون رو محدود رعایت اخلاق مداری و عضلات پیچیده فیلم های سوپر قهرمانی نمیکنه و به وجه در میاره . کاراکتر فیلم بابت کشت و کشتار، نقص عضو یا حتی شکنجه دیگران هیچ احساس عذاب وجدانی نداره
      بدون شک بهترین فیلم امسال بود برام بعد Revenant

      1. Avatar سجاد

        به وجه؟؟؟؟

      2. Avatar بهنام

        دوست عزیز شما هنوز نمی دونی marvel و DC کمپانی های روبروی هم هستند اونوقت میای راجب نظر بقیه نظر میدید،
        دوست داره حال نکنه با فیلم

        Production companies:
        ۲۰th Century Fox
        Marvel Entertainment
        Kinberg Genre
        The Donners’ Company
        TSG Entertainment

    3. Avatar mohammad

      این فیلم توسط مارول استودیو ساخته نشده. انحصار ساخت فیلم شخصیتهای x men و fantastic four دست fox هست

    4. Avatar ستاره

      خییلی بی انصافیه
      این فیلم یکی از بهترین فیلم هاییه که دیدم. شوخیایی که تو این فیلم میبینیم شاید واسه خیلیا شوخی نباشه و فیلم واسشون کسل کننده و بی معنی شه!!!

    5. Avatar پوریا

      چون تو ۱۸ سالت نیست ته تهش ۱۱ سال

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه