دوربین‌های جدید GoPro را با صدای‌تان کنترل کنید

۳ شهریور ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اخیرا دوربین GoPro HERO5 سوژه بحث و گفتگوهای زیادی بوده. در میان اخباری که در این مورد منتشر شده خوانده‌ایم که این دوربین ورزشی نمایشگر لمسی دارد. ویژگی‌ای که صرفا در برخی از مدل‌های نسل قبل این دوربین‌ها وجود داشت. البته به جز این قابلیت این دوربین‌ها از ویژگی کنترل صدا هم بهره می‌برند.

در واقع براساس اطلاعاتی که منتشر شده‌اند و از دفترچه راهنمای کاربری این دوربین‌ها که هنوز هم تکمیل نشده‌اند به دست آمده متوجه شده‌ایم این دوربین‌ها برخی دستورهای صوتی را اجرا می‌کنند. به این شکل می‌توانید بدون استفاده از دستان خود به هدایت آن‌ها بپردازید.

برای مثال با گفتن جملات مشخصی می‌توانید دوربین را روشن کرده یا با آن شروع به فیلمبرداری کنید. همچنین می‌توانید عکاسی تایم‌لپس را شروع کرده و به پایان ببرید و اگر بخواهید دوربین را خاموش کنید. همه این کارها بدون آنکه از دست‌های‌تان استفاده‌ کنید انجام می‌شود.

هنوز مشخص نیست که توان کنترل صوتی این دوربین صرفا به همین فرمان‌ها محدود می‌شوند یا فرمان‌های صوتی دیگری هم درکار خواهد بود. این را هم نمی‌دانیم که برای این دوربین قابلیت بروزرسانی فرمان‌های صوتی در نظر گرفته می‌شود یا نه.

به هر حال برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر باید منتظر معرفی رسمی این دوربین‌ها بمانیم.

منبع: Ubergizmo


مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه