رندر سه‌بعدی گوشی Mate 8 هوآوی به بیرون درز کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
گوشی هوآی Mate 8

تا این لحظه شاهد لو رفتن اطلاعات مختلف از گوشی میت ۸ (Mate 8) که هنوز از سوی هوآوی معرفی نشده، بودیم. چند روز پیش تصاویری از این گوشی منتشر شد و امروز هم ویدیویی از رندر سه‌بعدی این محصول به بیرون درز کرده است.

گوشی Mate 8 شرکت هوآوی در دو مدل و با سنسور تشخیص اثر انگشت راهی بازار می‌شود.

تا این لحظه مشخص شده که گوشی میت ۸ اولین محصول شرکت هوآوی خواهد بود که با تراشه‌ی Kirin 950 راهی بازار می‌شود. این محصول در دو مدل تولید می‌شود که مدل اول صفحه نمایشی با دقت تصویر ۱۴۴۰p، ‌چهار گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت. مدل دوم هم از سه گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و از یک صفحه نمایش با دقت تصویر ۱۰۸۰p بهره می‌برد.

هر دوی این تلفن‌های همراه هوشمند با یک دوربین ۲۰٫۷ مگاپیکسلی راهی بازار خواهند شد و از کارت حافظه پشتیبانی خواهند کرد. برای این تلفن‌های همراه یک باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی در نظر گرفته شده و با اندروید ۶.۰ یا مارشمالو راهی بازار می‌شوند. با توجه به تصاویری که از قبل لو رفته بودند، این تلفن همراه هوشمند از سنسور تشخیص اثر انگشت بهره می‌برد.

شرکت هوآوی اعلام کرده بود که این محصول را در تاریخ ۵ آذر ماه معرفی خواهد کرد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده از رندر سه‌بعدی این محصول را مشاهده کنید و با ظاهر آن بیشتر آشنا شوید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Xiaomi Today

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Mojtaba

    این کپیه LG V10 هستش که!
    طراحی دوربین – حلقه دور دوربین
    طراحی قاب پشتی
    به کل کپی LG V10 هستش.

    1. Avatar Ehsan

      نظرتون جالبه!
      اما اگه یه نگاه کوچیک به نسل های قبل گوشی های میت بندازید(mate s,mate7) می بینید ک طراحی پشت دستگاه پیرو نسل های قبل هست نه کپی V10.
      من هر چقدر هم این دو دستگاه رو کنار هم گزاشتم شباهتی پیدا نکردم مخصوصا رو قاب پشتی.
      از این گذشته این گوشی هنوز معرفی نشده پس نمیشه مطمئن بود که این محصول نهایی

  2. Avatar AliReza

    هواوی تو این ۲سال اخیر خیلی پیشرفت داشته!من خودم حدودا ۳سال میشه ک از گوشیای هواوی استفاده میکنم .و خیلی هم راضی هستم.تعجب میکنم ک ی سری دوستان میگن هواوی بعد ی سال افت سرعت پیدا میکنه :)).ک اصلا اینطوری نیست.من خودم هم G610 داشتم و الانم Honor6.از دوتا گوشیام راضیم
    خیلیا هم میگن کپی برداری میکنه!!من اصلا این برام مهم نیس (هر چند همه شرکتا کپی برداری میکنن)فقط دوس دارم از امکانات استفاده کنم و اصلا برام این چیزا مهم نیس

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه