سامسونگ برای تشخیص باتری سالم نوت ۷ راهکار داده است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر نوت ۷ خریده‌اید یا یکی از آن خریداران اولیه‌ای هستید که نوت ۷ قبلی‌شان را با یک دستگاه جدید معاوضه کرده‌اند، حتما هنوز هم نگرانید که نکند باتری گوشی مشکل‌دار باشد یا این‌که می‌خواهید مطمئن شوید دستگاهی که در دست‌تان است، هیچ‌گونه مشکلی ندارد. حتی اگر جزو هیچ‌یک از این دو دسته نباشید و صرفا کنجکاو شده‌اید که بدانید دارندگان نوت ۷ چطور می‌توانند راست‌راست توی خیابان راه بروند و نگران منفجر نشدن نباشند، خوب است بدانید راه‌های بسیار ساده‌ای برای مطمئن شدن از ایمنی نوت ۷ وجود دارد. درواقع برای کسانی که دستگاه‌شان را معاوضه کرده‌اند یا به‌تازگی و بعد از اقدامات سامسونگ برای اصلاح گوشی‌های نوت ۷ آن را خریده‌اند، نه‌تنها نگرانی‌ای وجود ندارد بلکه ضمانتی هم برای این عدم نگرانی ارایه شده است. ساده‌ترین راه برای مطئمن شدن، روشن کردن گوشی است.

در دستگاه‌هایی که سالم بودن آن‌ها تضمین شده، آیکون باتری در نوار بالای صفحه به رنگ سبز خواهد بود.

گفته می‌شود سامسونگ نرم‌افزار گوشی‌های سالم را به‌روزرسانی کرده و در دستگاه‌هایی که سالم بودن آن‌ها تضمین شده، آیکون باتری در نوار بالای صفحه به رنگ سبز خواهد بود. این تغییر کوچک در نگاه اول چندان قابل‌توجه به نظر نمی‌رسد اما در واقع نشان می‌دهد اندروید قابلیت‌های خاصی دارد که شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند می‌توانند از آن استفاده کنند یا نکنند. عوض شدن رنگ در نوار بالایی هم یکی از این ویژگی‌هاست.

هیروشی لاکهایمر، مدیر ارشد بخش اندروید در گوگل در این‌باره گفته است این امکان برای سامسونگ به‌صورت یک استثنا قائل شده است. او می‌گوید: “ما با سامسونگ مذاکره کردیم که در این موقعیت غیرعادی این امکان را برای این شرکت فراهم کنیم.”

دقیقا معلوم نیست این استثنا تا چه زمانی برای سامسونگ لحاظ می‌شود اما به‌هرحال این موضوع فقط درباره‌ی نوت ۷ وجود دارد. پس به‌این‌زودی‌ها نباید منتظر رنگ‌های مختلف در نوار بالای صفحه باشیم.

با این اوصاف اگر نوت ۷ را روشن کردید و آیکون سبز باتری را دیدید، به آن معناست که دستگاه سالم به دست‌تان رسیده است. در غیر این‌صورت لازم است به نمایندگی سامسونگ مراجعه کنید و دوباره تقاضای تعویض دستگاه را بدهید.

منبع: Ubergizmo

Drone_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۳ دیدگاه
  1. Avatar علی

    حالا اگه جرئت نکردن روشنش کنن چی؟!
    بالاخره خطرناکه!

  2. Avatar Next is Now

    واقعا از مشتری مداری سامسونگآدم لذت می بره یه لحظه فکر کنید اگه این گوشی ساخت اپل بود عین پولتون رو باید توی جوب می ریختین

    1. Avatar sepehr

      نکته اینجاس که اپل نارنجک نمیده دست مردم که مجبور شه ازین کارا بکنه

  3. Avatar نیما ربیعی

    تیتر خبر جوریه که آدم فکر میکنه سامسونگ ۷راهکار ارائه کرده…

    بخشش لازم نیست اعدامش کنید!!!!!

  4. Avatar مسعود

    الان دوباره آیفون پرست ها پیداشون میشه خخخ

    1. Avatar sepehr

      چه رویی دارین شما ترقه پرستا

  5. Avatar Mehdi

    من که میخرمش چون حتی اگه پودر هم بشه گارانتی داره. ولی محصولی مثه ایفون کوچیک ترین اتفاق براش بیوفته باید با۴ ۵ میلیونی که هزینه کردی خدافظی کنی درضمن نوت مشکل دار هم فقط تو شارژ اتیش میگیره ن وقتی داری تو خیابون راه میری????

  6. Avatar شهاب

    چه ضمانتی دادن؟

  7. Avatar سینا احمدنژاد

    نکته قابل ذکر اینه اگه گوشی تعویض شده رو گرفتید و دیدید آیکون باتری سبز نیست ابتدا صبر کنید تا آپدیت مربوطه که تو توضیحاتش به این نکته اشاره شده برای شما بیاد و اگه بعد نصب اون آیکون همچنان سبز نشد به نمایندگی مراجعه کنید…

  8. Avatar TIME

    سامسونگ دیگه هیچ اعتباری برای خودش باقی نگذاشته…
    به نظرم دیگه وقتشه از این برند و برندهای دیگه چینی برگردیم سراغ برندهای با اعتبار ژاپنی که اینها مدتی زیادی علیهشون تبلیغ منفی میکردند و الان ثابت شد حق با کی بوده…

    1. Avatar محمد

      عزیزم سامسونگ اصن چینی نیست و کره ایه
      یه کم تحقیق بد نیست به خدا …

      1. Avatar سام

        کره و چین عین هم هستند بی کیفیت و کیلویی

    2. Avatar هادی

      به هر حال اتفاقه دوست عزیز
      این همه کاری که سامسونگ کرده رو به خاطر یه اتفاق ببریم زیر سوال؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه