سونی از تلویزیون‌های جدید خود در CES 2017 رونمایی کرد

۱۸ دی ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر به دنبال خرید تلویزیونی جدید هستید، زمان برگزاری نمایشگاه CES می‌توانید نگاهی به تکنولوژی‌های جدید تلوزیون بیاندازید. ال‌جی از تلویزیون‌هایی جدید با تکنولوژی Nano Cell رونمایی کرده است و سامسونگ هم با خودش تلویزیون‌هایی جدید به نمایشگاه CES 2017 آورده است که با تکنولوژی کوانتوم دات ساخته شده‌اند. اگر از طرفداران تلویزیون‌های سونی هستید، بد نیست بدانید که این شرکت هم دو تلویزیون جدید در CES امسال معرفی کرده است.

پردازنده‌ی سونی می‌تواند با تشخیص محتوایی که می‌بینید، کنتراست را طوری تنظیم کند تا تصاویر واقعی و طبیعی به نظر برسند

این دو تلویزیون جدید سونی به ترتیب X930E و X940E نام گرفته‌اند و از سری تلویزیون‌های ۴K و HDR این شرکت هستند. سونی در این تلویزیون‌ها از پردازنده‌ی X1 Extreme خودش استفاده کرده و این تلویزیون‌ها هم‌چنین نور پس‌زمینه‌ی LED دارند. پردازنده‌ی X1 Extreme طبق گفته‌ی سونی، از پردازنده‌ی X1 این شرکت ۴۰ درصد عملکردی بهتر ارایه می‌دهد.

Sony-Bravia-3

این پردازنده‌ی سونی، می‌تواند با تشخیص محتوایی که می‌بینید، کنتراست را طوری تنظیم کند تا تصاویر واقعی و طبیعی به نظر برسند. سیستم عامل تلویزیون‌های جدید سونی، Android TV است که به طور کلی تلویزیون را تبدیل به وسیله‌ای برای انجام کارهای مختلف می‌کند. این تلویزیون از سرویس Google Home هم پشتیبانی خواهد کرد.

قیمت و زمان عرضه‌ی دو تلویزیون جدید سونی هنوز مشخص نشده است.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه