شخصیت اصلی فیلم فرقه‌ی اساسین را ببینید

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پس از خبرهای زیادی که تا به حال درباره‌ی فیلم «فرقه‌ی اساسین» شنیده‌ایم، بالاخره می‌توانیم اولین نگاهی به آن داشته باشیم. این فیلم که از روی مجموعه بازی‌هایی با همین نام ساخته می‌شود، با علاقه‌ی «مایکل فاسبندر» (Michael Fassbender) به داستان این مجموعه بازی‌ها شکل گرفته است.

مایکل فاسبندر قرار است نقش اصلی فیلم «فرقه‌ی اساسین» را بازی کند. تصویری که اخیرا از شخصیت او مننشر شده، بسیار شبیه اساسین‌های کلاسیک بازی‌های فرقه‌ی اساسین است.

فاسبندر، که او را با بازی در فیلم‌های «حرام‌زاده‌های بی‌شرم»، «پرومتئوس» و «یک روش خطرناک» می‌شناسیم، با شنیدن قصه‌ی این مجموعه که بر پایه‌ی خاطرات نهفته در DNA نوشته شده است، تصمیم گرفته تهیه‌کنندگی فیلم را بر عهده بگیرد. او هم‌چنین نقش اساسین اصلی داستان را در فیلم ایفا خواهد کرد.

داستان فیلم «فرقه‌ی اساسین» هیچ ارتباطی با داستان بازی‌ها یا شخصیت‌های آن‌ها ندارد. فاسبندر نقش قاتلی به اسم Callum Lynch را بازی خواهد کرد. لینچ از اجداد خود که اساسین بوده‌اند آگاه می‌شود. او سپس توسط دستگاهی که به او اجازه می‌دهد خاطرات اجدادش را دوباره بازسازی کند (احتمالا همان Animus) به اسپانیای قرن پانزده باز می‌گردد. لینچ اطلاعات و مهارت‌های لازم برای مبارزه با تمپلارهای دنیای امروزی را با مرور خاطرات جدش که Aguilar نام دارد می‌آموزد.

عکسی که در پایین می‌بینید، تصویری است که Yahoo به‌طور انحصاری از شخصیت اصلی فیلم منتشر کرده است. همانطور که می‌بینید طراحی قاتل اصلی فیلم، بسیار شبیه اساسین‌های کلاسیک مجموعه است.

AC-Fassbender-1

فعلا همین قدر درباره‌ی فیلم و داستان‌اش اطلاع داریم. با توجه به سابقه‌ی کاری فاسبندر، انتظارات‌مان از فیلم بالا است و امیدواریم نتیجه‌ی نهایی مثل دیگر فیلم‌هایی که از روی بازی ساخته می‌شوند از آب در نیاید.

دیگر بازیگرهای فیلم از این قرارند:

– ماریون کوتیارد (Marion Cotillard)

– مایکل کنث ویلیامز (Michael Kenneth Williams)

– آریان لبد (Ariane Labed)

فیلم‌برداری قرار است از روز دوشنبه (پس فردا) آغاز شود. قرار است لوکیشن‌های فیلم مالتا، لندن و اسپانیا باشند.

منبع: ‌Yahoo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه