طراحی آیفون ۷ ناامید کننده است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به تصاویری که از طرح سه‌بعدی آیفون ۷ منتشر شده، طراحی این تلفن همراه هوشمند جدید اپل تفاوت زیادی با آیفون ۶s ندارد و همین موضوع می‌تواند برای علاقه‌مندان به این گوشی ناامید کننده باشد.

طراحی آیفون ۷ تفاوتی با آیفون ۶s ندارد.

در گذشته هم تصاویر دیگری از iPhone 7 لو رفته بود که تفاوت چندانی با آیفون ۶s نداشتند. تصویر منتشر شده نمایی از قاب پشتی گوشی است که ابعاد آن همانند گوشی قبلی اپل است. به نظر می‌رسد که آیفون ۷ در اندازه‌ی ۱۳۸٫۳ در ۶۷٫۱۲ میلی‌متر ساخته شده و هنوز مشخص نشده که ضخامت آن چقدر است.

iphone-7-case

شماتیک آیفون ۷

البته در این تصویر مشخص شده که دوربین پشت آیفون هم با مدل قبلی تفاوت‌هایی دارد. محل قرار گرفتن دوربین در آیفون جدید بزرگ‌تر شده و مکان آن هم به لبه‌های گوشی نزدیک شده است.

در گذشته شماتیک دیگری از گوشی جدید اپل منتشر شده بود که مربوط به آیفون ۷ پلاس می‌شد. به احتمال زیاد مدل پلاس آیفون ۷ دوربین دوتایی خواهد داشت. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که iPhone 7 خروجی ۳٫۵ میلی‌متری صدا نخواهد داشت، اما مدتی پیش این شایعه رد شد و هنوز نمی‌دانیم اپل دقیقا چه اتفاقی برای خروجی صدا روی آیفون جدید افتاده است.

طرح لو رفته از آیفون 7

طرح لو رفته از آیفون ۷

بخش دیگری از شایعات می‌گویند که آیفون ۷ باریک‌تر از مدل قبلی خواهد بود و به Smart Connector های آیپد پرو مجهز شده است.

‌‌‌‌‌‌

منبع: BGR

‌‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Dimah7m

    اگه واقعا همین تصویر آخری باشه خب زیادم بد نیست با اینکه تصویر کانسپته ولی همچینیم که میگین خیلی ناامید کننده نیس فقط شاید طراحی لنز میتونست بهتر باشه !!!!! چه انتظاری داریم خب باید قبول کنیم طراحی گوشی ها دیگه به حد کمال رسیده واقعا، من شخصا تو طراحی پشت آیفون های سری ۶ ایرادی نمیبینم واقعا زیبان فقط خطوط آنتن کمی جالب نبودن که انگار تو سری ۷ دوباره و زیبا طراحیش کردن و تنها ایرادهایی هم که ب نظر من سری ۶ داشتن لنز برآمده و جلوی گوشی، حاشیه های نسبتا زیاد گوشی بودن وگرنه جز اینا ب نظر من گوشی هییییچ ایرادی تو طراحی نداشت که احتمالا همین هارو هم تو سری ۷ حل کردن .

    ب نظر من اون طوری که فضا سازی کردن فک نکنم باشه و آیفون ۷ قراره خوب ظاهر بشه. الان ب نظر من دیگه کار از طراحی گذشته و باید ب فکر نسل جدید باتری وشارژ وایرلس و امکانات جدید سخت افزاری و نرم افزاری باشن

    1. مهدی

      دقیقا همین نظر رو دارم.

  2. محمد

    هنوز نمی‌دانیم اپل دقیقا چه اتفاقی برای خروجی صدا روی آیفون جدید افتاده است؟!؟!؟
    بد نیست قبل از فرستادن یه بازبینی انجام بشه رو مطالب!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه