از بررسی طرح لو رفته‌ی آیپد ایر ۳ چه چیزهایی دستگیرمان می‌شود؟

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گفته می‌شود که یک طرح شماتیک از آیپد ایر ۳ به بیرون درز کرده است. در این طرحی که خیلی ساده فقط پشت iPad Air 3 را نشان می‌دهد، می‌بینیم که تعداد اسپیکرها تغییر کرده و انگار تبلت جدید به فلش هم مجهز است.

کنجکاوی‌ها در مورد جزییات تغییراتی که روی نسخه‌ی بعدی این تبلت صورت می‌گیرد، فراوان است و حالا یک طرح مفهومی منتشر شده که گفته می‌شود متعلق به آیپد ایر ۳ است. اگر فرض کنیم که این شایعه صحت داشته باشد، با دقت به این طرح نکته‌های جالبی فهمیده می‌شود.

ظاهر کلی دستگاه شبیه به مدل قبلی، یعنی همان آیپد ایر ۲ است اما به نظر می‌رسد که تعداد اسپیکرهای آیپد ایر ۳ بیش‌تر شده و مثل آیپد پرو، در قسمت پایینی و بالایی تبلت هم خروجی‌های اسپیکر گذاشته شده است.

ipad-air-3-schematic

به علاوه زیر دوربین هم یک برش دیده می‌شود که قاعدتا باید فلش برای دوربین باشد. اما این شک‌برانگیز است چون معمولا دوربین‌ تبلت‌ها ضعیف عمل می‌‌کند، کیفیت قابل توجهی ندارد و کاربران با آن زیاد عکاسی نمی‌کنند. با این اوصاف، منطق تعبیه‌ی فلش برای دوربین این تبلت هنوز مشخص نیست.

نکته‌ی دیگری که از بررسی این طرح شماتیک استنتاج می‌شود، وجود جک ۳٫۵ میلیمتری است. پس با این حساب شایعه‌های حذف جک فقط پیرامون همان گوشی آیفون ۷ می‌گردد و در آیپد ایر ۳، حداقل این طور که طرح لو رفته نشان می‌دهد، از این تغییر خبری نیست.

بیش‌تر از یک سال از عرضه‌ی آیپد ایر ۲ می‌گذرد و هنوز رسما خبری از طرف شرکت اپل درباره‌ی هر چیزی که مربوط به نسخه‌ی بعدی این تبلت باشد، اعلام نشده است. اما تحلیل‌گر KGI Securities عقیده دارد که احتمالا در بهار ۱۳۹۵ خبرهای مهمی از سوی اپل درباره‌ی تبلت آیپد ایر ۳ خواهیم شنید.

منبع: Ubergizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ( Ali S(asobhani99@gmail.com

    چی دستگیرمان میشود ؟ اینکه اپل طراحی بلد نیست و ۴ ساله یه طرح میزنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه