فروش ایکس باکس وان در ماه دسامبر افزایش پیدا کرد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

براساس اطلاعات منتشر شده توسط سازمان NPD، کنسول «ایکس باکس وان » (Xbox One) شرکت مایکروسافت در ماه دسامبر ۲۰۱۵ فروش بسیار خوبی داشته است. در حقیقت از زمان عرضه‌ی این کنسول تا این لحظه، فروش ایکس باکس وان هیچ وقت به این اندازه نبوده است.

فروش دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن۴ در ماه دسامبر افزایش چشم‌گیری پیدا کرد.

در حالی که آمار دقیقی از فروش کنسول ایکس باکس وان در ماه دسامبر ۲۰۱۵ منتشر نشده، سازمان NPD اعلام کرد که این کنسول فروش خوبی را در کشور آمریکا پشت‌سر گذاشته است. البته کنسول «پلی استیشن۴» (PlayStation 4) شرکت سونی همچنان به عنوان پرفروش‌ترین کنسول بازی نسل هشتم شناخته می‌شود. این کنسول مدتی پیش فروش ۳۵ میلیون دستگاه را پشت‌سر گذاشت.

این سازمان به این موضوع اشاره کرده که فروش کنسول‌های نسل هشتم در دسامبر ۲۰۱۵ بسیار خوب بوده و دو کنسول پلی استیشن۴ و ایکس باکس وان بهترین ماه از زمانی که راهی بازار شده‌اند را تجربه کرده‌اند. سازمان NPD اعلام کرد که فروش کنسول‌های بازی در کشور آمریکا با افزایش ۶ درصدی مواجه شده که در مقایسه با دسامبر سال ۲۰۱۴ افزایش فروش ۷۱ درصدی را نشان می‌دهند. البته مشخص شده که فروش نسل هفتم کنسول‌های بازی (پلی استیشن۳ و ایکس باکس ۳۶۰) با کاهش ۳۲ درصدی مواجه شده است. همچنین میزان درخواست برای خرید کنسول‌های نسل هشتم هم ۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

Xbox One and Playstation 4

فروش کنسول‌های ایکس‌ باکس وان و پلی استیشن ۴ در ماه دسامبر افزایش پیدا کرد.

در ادامه‌ی این آمار گفته شده که میزان فروش کنسول‌های پلی استیشن۴ و ایکس باکس وان بعد از گذشت ۲۶ ماه از زمانی که راهی بازار شده‌اند، از فروش کنسول‌های پلی استیشن۳ و ایکس باکس ۳۶۰ در مدت زمان مشابه نزدیک به ۴۷ درصد بیشتر بوده است. همچنین مشخص شده که مجموع فروش دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن۴ در مقایسه با فروش کنسول‌های نسل قبل در ماه اکتبر ۳۸ درصد افزایش پیدا کرده و این میزان در ماه نوامبر به ۴۷ درصد افزایش پیدا کرده بود و این افزایش فروش در ماه دسامبر هم وجود داشت.

سازمان NPD اعلام کرد که بازی Call of Duty: Black Ops III به عنوان پرفروش‌ترین بازی ماه دسامبر در آمریکا شناخته شده است.

Call of Duty: Black Ops 3

بازی Call of Duty: Black Ops 3 به عنوان پرفروش‌ترین بازی ماه دسامبر در آمریکا شناخته شد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Games Industry

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه