فروش ۱.۶ میلیون دستگاه LG G5 در ماه اول

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ال‌جی جی۵ در ماه اول عرضه‌اش بیش‌تر از ۱.۶ میلیون دستگاه فروخته است. ال‌جی انتظار دارد تا پایان تابستان، فروش پرچم‌دار جدیدش رکورد فروش پرچم‌دار سابق یعنی جی۳ را بشکند.

هرچند که بعضی کاربران، از ظاهر نه‌چندان زیبای پرچم‌دار جدید ال‌جی انتقاد می‌کنند اما شکی وجود ندارد که این گوشی را به‌خاطر طراحی نیمه‌ماژولار و انعطافی که در کاربری دارد، نمی‌شود نادیده گرفت. حالا که طبق آخرین گزارش ال‌جی این گوشی جدید به تعداد مطلوبی فروش رفته، باید دید آیا انتظارات ال‌جی از فروش بسیار خوب این گوش در سه‌ماهه‌ی آینده برآورده می‌شود یا خیر؟

ال‌جی پیش‌بینی کرده  تا اواخر تابستان امسال، جی‌۵ حدود ۳ میلیون دستگاه دیگر هم بفروشد.

گزارش مالی ال‌جی در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ میلادی سود اندکی را که از دپارتمان موبایل نصیب این شرکت شده،‌ نشان می‌دهد. به‌جز این، همین گزارش‌ خبر از ضرری معادل ۱۷۰ میلیون دلار هم داده است. البته دپارتمان موبایل ‌ال‌جی معتقد است این هزینه‌ها درواقع می‌تواند در حکم هزینه‌ای برای تبلیغات و بازاریابی جی۵ محسوب شود. بنابراین کاملا ارزشش را خواهد داشت و مطمئنا به‌زودی جبران می‌شود. همچنان که این دپارتمان پیش‌بینی کرده در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ یعنی تا اواخر تابستان امسال، جی‌۵ حدود ۳ میلیون دستگاه دیگر هم بفروشد. این همان‌زمانی است که گوشی‌های جدید از سری K ال‌جی هم خودشان را در بازار نشان داده‌اند.

به‌هرحال همه‌چیز در همان زمان معلوم می‌شود. باید دید با وجود حضور HTC 10 که باید آن را رقیب قدرتمندی برای جی۵ بدانیم، این گوشی تا چه‌اندازه انتظارات دپارتمان موبایل ال‌جی را برآورده می‌کند.

منبع: Notebook Check

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. آرمین

    با حجم وحشتناک تبلیغات انجام شده این میتونه یک شکست حساب بشه…..

    1. میلاد

      دیگه از سامسونگ که بیشتر تبلیغ نمیکنه.والله

      از هر ۱۰ تا تبلیغ ۹ تا تبلیغ برا سامسونگع

  2. محمد

    جی ۵ فوق العادس حتما میخرمش .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه