ماه آینده منتظر انتشار اطلاعات درباره ویژگی‌های کنسول جدید نینتندو باشید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

این روزها اگر فقط یک شرکت باشد که درباره کنسول جدید شرکت نینتندو موسوم به Nintendo NX حرف نزند آن شرکت خود نینتندو است. این شرکت رسما تایید کرد که کنسول جدیدی واقعا در راه است اما از آن زمان به بعد حتی یک کلمه هم درباره ویژگی‌های این کنسول جدید چیزی نشنیده‌ایم. اما گزارش جدید وال استریت ژورنال نشان می‌دهد که چندین تحلیل‌گر فعال در این حوزه اعلام کرده‌اند در اواسط ماه مهر قرار است نینتندو اطلاعاتی درباره این کنسول در اختیار رسانه‌ها قرار دهد.

تا آنجایی که می‌دانیم کنسول جدید نینتندو که فعلا به نام Nintendo NX می‌شناسندش در پایان سال ۱۳۹۵ و اوایل سال ۱۳۹۶ به بازار عرضه می‌شود. این موضوع تقریبا همه چیزی است که نینتندو به شکل رسمی تایید کرده. علت این رازداری سفت و سخت هم نگرانی شرکت درباره به سرقت رفتن طرح‌ها و ایده‌هایی است که قرار است در ساخت این کنسول به کار گرفته شوند.

البته برخی شایعات که از طرف این شرکت تایید نشده از منابع دیگری منتشر شدند که در این مدت اطلاعاتی در اختیار افکار عمومی قرار دادند.

طبق این حدس و شایعات کنسول نینتندو NX از درایور نوری پشتیبانی نمی‌کند و به جای آن کارتریج دارد. همچنین گفته شده که این کنسول جدید هم نقش یک کنسول خانگی و هم نقش یک کنسول دستی را ایفا می‌کند و می‌توان آن را به راحتی جا به جا کرد. این خبر هم اعلام شده که این کنسول یک صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی دارد. به هر حال باید هنوز منتظر تایید رسمی نینتندو باقی بمانیم.

 ‌

منبع: Wccftech


مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه