آپدیت ویندوز ۱۰ برای گوشی‌های قدیمی منتشر شد + ویدیو

۲۸ اسفند ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

بالاخره انتظارها تمام شدند و روز بزرگ عرضه‌ی ویندوز ۱۰ برای گوشی‌های قدیمی فرا رسید. مایکروسافت رسما ویندوز ۱۰ را برای گوشی‌های هوشمندی که از ویندوز ۸.۱ استفاده می‌کردند، ارایه داد.

این‌بار سخن از نسخه‌ی آزمایشی یا نسخه‌ای تنها برای کارشناسان ویندوز نیست. این دقیقا همان رخداد مهم است. نیازی به گفتن نیست که کاربران ویندوزفون از ماه‌ها پیش منتظر چنین روزی بودند و این اتفاق باید خیلی قبل‌تر می‌افتاد.

البته هرکدام از گوشی‌ها برای دریافت آپدیت سیستم‌عامل‌شان باید منتظر روز خاصی باشند (‌و درمورد گوشی‌هایی که ساخت مایکروسافت/ نوکیا نیستند،‌ همه‌چیز بستگی به زمانی دارد که شرکت سازنده تعیین می‌کند) لومیا ۱۵۲۰, ۹۳۰, ۶۴۰, ۷۳۰, ۷۳۵, ۸۳۰, ۵۳۲, ۵۳۵, ۵۴۰, ۶۳۵, ۶۳۶, ۶۳۸, ۴۳۰ و ۴۳۵ همه جزو این گوشی‌ها هستند.

کاربران ویندوزفون از ماه‌ها پیش منتظر ارایه ویندوز ۱۰ بودند و این اتفاق باید خیلی قبل‌تر می‌افتاد.

برخلاف همیشه که برای آپدیت سیستم‌عامل نیازی ندارید کار خاصی کنید، برای دریافت ویندوز ۱۰ در دستگاه‌تان باید ابتدا اپلیکیشن UpdateAdvisor مایکروسافت را از ویندوز استور دریافت کرده باشید. همه‌چیز با دریافت این اپلیکیشن شروع می‌شود. حالا باید گزینه‌ی Enable Windows 10 Upgrade را انتخاب کرده و به صفحه‌ی بعد بروید. وقتی پیغام Ready to Upgrade را دریافت کردید، یعنی به مرحله‌ی آخر کار رسیده‌اید؛ گزینه‌ی Done را لمس کنید.

وقتی همه‌ی این راه را رفتید، وقت آن است که سری به تنظیمات دستگاه‌تان بزنید و در قسمت Phone Update برنامه‌ی آپدیت‌ها را ببینید. در این هنگام پیغامی OTA (از طریق Wi-Fi) را دریافت می‌کنید که نشان می‌دهد تنظیمات گوشی شما پیدا شده است. اگر از گوشی لومیا استفاده می‌کنید احتمالا این برنامه‌ی جدید را زودتر از بقیه دریافت می‌کنید. اما به‌هرحال هیچ‌چیز قطعی نیست. تنها این نکته روشن است که بالاخره ویندوز ۱۰ موبایل را به‌زودی در گوشی هوشمندتان خواهید داشت.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. Avatar مهسا

    ۵۲۵ چی

  2. Avatar افسانه

    پس ۹۲۰ من چی؟! ??????? منم ویندوز ۱۰ میخوام ????

  3. Avatar Ehsan Ghadamyari

    دوستان برا تمام لومیاهایی که حافظه داخلیشون ۸ و بیشتر از ۸ گیگی هست میاد ولی فعلا برای مدل های مشخص و ویندوز ۸.۱ ها اومده و احتمال زیاد در مرحله های بعدی برای اینسایدر ها و لومیاهای قدیمی تر هم میاد

    نگران نباشید و صبر کنید
    در مورد اچ تی سی معلوم نیست بنده هم نمیدونم

  4. Avatar mehdi

    سلام- گوشی من ۸X هست !
    به نظرتون برای این گوشی هم میاد؟

    1. Avatar Alireza

      ویندوز ۱۰ فقط برای گوشی های رم ۵۱۲ نمیاد .. بقیه ی گوشی های به احتمال زیاد دریافت میکنند.

  5. Avatar قاسم

    آیا برای HTC 8X هم آپدیت میاد؟

  6. Avatar ممد

    خیلی عجیبه که برای لومیا ۹۲۵ عرضه نشده !!!۱

  7. Avatar علی

    صلوات…

  8. Avatar حمید

    خبری خوب و خوشحال کننده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه