مجله‌ی چاپی دیجی‌کالا (شماره‌ی پنجم)

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شماره‌ی پنجم از مجله‌ی چاپی دیجی‌کالا در روز بیست‌وهشتم اردیبهشت ماه امسال در اختیار مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا قرار گرفت.

در پنجمین شماره‌ی مجله‌ی دیجی‌کالا به خواننده‌ها یادآوری می‌کنیم که هر آن‌چه در زندگی روزمره‌شان به آن احتیاج دارند، در فروشگاه آن‌لاین دیجی‌کالا موجود است.

در بخش «راهنما»ی این شماره سراغ ابزارهای شیرینی‌پزی موجود در فروشگاه آن‌لاین دیجی‌کالا رفتیم. در این صفحه‌ها درباره‌ی کارایی این ابزارها و مشخصات‌ فنی‌شان اطلاعاتی به دست خواهید آورد.

از این شماره صفحه‌‌‌هایی به نام «ویترین» اضافه شده است که به صورت فهرست‌وار گروه‌های مختلف کالاهای موجود در دیجی‌کالا را معرفی می‌کند.

Magazine_Downlaod5

یکی دیگر از بخش‌های جدید مجله کوپن‌های تخفیف چند محصول موجود در دیجی‌کالا است که برای دارندگان مجله در نظر گرفته شده است. در بخش «خرید» با ویژگی‌های پنج مدل روغن موتور از تولیدات شرکت لوتوس که به صورت انحصاری در دیجی‌کالا فروخته می‌شود و تازه‌ترین مدل گوشی‌های هوآوی و ال‌جی آشنا می‌شوید.

در صفحه‌های «رنگ کالا» این شماره محصولاتی به رنگ سبزآبی معرفی شده‌اند. در پنجمین شماره‌ی مجله‌ی دیجی‌کالا مطلبی با عنوان «تضمین بهترین قیمت» و خرید آسوده از دیجی‌کالا خواهید خواند.

در این شماره با رسته‌‌های «ساعت» و «مجله‌های خارجی» آشنا می‌شوید و درباره‌ی بیش از ۱۰۰ محصول اطلاعات به دست می‌آورید.

‌‌‌‌‌

Magazine_Digikala

Magazine_Downlaod_Icon5

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه