صفحه‌ی لمسی بعضی از گوشی‌های نکسوس ۵X هنگام شارژ دچار مشکل می‌شوند

۱ آذر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
نکسوس 5x

تعدادی از کاربران گوشی‌های نکسوس ۵X گوگل گزارش داده‌اند که گوشی‌شان هنگام شارژ شدن با شارژر و کابل USB-C دچار مشکل می‌شود. هنگام شارژ با کابل USB-C صفحه‌ی لمسی این گوشی لگ می‌زند و قفل می‌کند.

ظاهرا، آن گوشی‌هایی که در سپتامبر (شهریور ماه) تولید شده‌اند، این مشکل را دارند.

براساس بحث‌هایی که در تالارهای گفتمان پشتیبانی گوگل نکسوس، وب‌سایت «ردیت» (Reddit) و انجمن توسعه‌دندگان XDA مطرح شده، به نظر می‌رسد که مشکل از صفحه‌ی لمسی نیست. مشکل از اینجا ناشی می‌شود که دو شاخه‌های شارژر نکسوس ۵X به جای اینکه فلزی باشند، پلاستیکی هستند.

وقتی که گوشی با یک کابل USB-A و شارژر USB Type-C شارژ می‌شود، هیچ مشکلی پیش نمی‌آید. هرچند که در این صورت، سرعت شارژ گوشی کم می‌شود.

ظاهرا، آن گوشی‌هایی که در سپتامبر (شهریور ماه) تولید شده‌اند، این مشکل را دارند. اما تعدادی از کاربرانی هم که گوشی‌هایشان در اکتبر (مهر ماه) تولید شده، از این موضوع شکایت کرده‌اند. از روی شماره سریال دستگاه که روی بسته‌ی آن نوشته شده، می‌توان فهمید که نکسوس ۵X در چه ماهی تولید شده است. اگر این شماره با ۵۰۹ شروع شود، یعنی نکسوس شما در سپتامبر، اگر با ۵۱۰ شروع شود، یعنی در اکتبر و ۵۱۱ هم یعنی در نوامبر (آبان) تولید شده است.

منبع: Reddit

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar عرفان Nzr

    عجب… جالب بود

  2. Avatar a

    امسال گوگل با این گوشی ها کلا افتضاح به بار آورد البته نکسوس ۶ هم چندان عالی نبود
    حالا ۶p , 5x هم که کلی مشکل داشتن

  3. Avatar آرمان

    سلام،من وقتی گوشی سونی داشتم این مشکلم برام پیش میومد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه