معرفی نسل جدید بی‌ام‌دبلیو سری ۷

۱۶ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سری هفت، سدان بزرگ و لوکس بی‌ام‌دبلیو است که رقیب مرسدس بنز S کلاس، پورشه پانامرا و بنتلی کانتیننتال است. نسل ششم بی‌ام‌دبلیو سری هفت نمایانگر طراحی این شرکت در شکیل ترین حالت خود است. طراحی بدنه‌ی خشن در جلو، پهلوهای کشیده شده و قدرتمند در قسمت انتهایی، نشانگر ذات قدرتمند و توانای این خودرو از هر نما هستند. امکاناتی نظیر فرمان صوتی، چراغ‌های لیزری و پارک از روی ریموت، نشان از پیشتاز بودن بی‌ام‌دبلیو سری هفت در استفاده از نوآوری دارد. نهایت فناوری و خلاقیت در ساخت این خودرو به کار گرفته شده تا به شما کمک کند، رانندگی در یک خودروی بزرگ و سنگین را فراموش کنید. سیستم تعلیق و شاسی پویا در کنار به کار گیری فیبر کربن در ساخت فریم اصلی بدنه، تنها گوشه‌ای از این تلاش‌هاست.

با ویدیوی معرفی رسمی بی‌ام‌دبلیو سری ۷ جدید در دیجی‌کالا مگ همراه شوید.

دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar عليرضا هاشمي

    سلام
    بی‌ام‌و خیلی تلاش کرده تا از S کلاس مرسدس بنز عقب نمونه و واقعا هم تا حد زیادی موفق بوده!

    دو سال پیش مرسدس بنز با عرضه S کلاس جدید، تمام مرزهای لوکس بودن رو جابجا کرد تا جایی که خیلی از نشریات معتبر دنیا، به جای اینکه S‌ کلاس رو با سری ۷ بی ام‌و و آئودی A8 مقایسه کنن، اونو با بنتلی و رولزرویس مقایسه می‌کردن!!!
    در این بین، بی‌ام‌و برای رقابت با S کلاس جدید کار بسیار سختی رو پیش رو داره و تمام تلاش خودشو کرده تا خیلی از کارزار رقابت عقب نیافته.

    با توجه به اینکه،بی‌ام‌و سری ۷ ، مثل بنز S‌ کلاس نسخه‌ای معادل با مدل میباخ نداره، تلاش کرده تا در همون مدل پایه تا جایی که امکان داره به راحتی سرنشین عقب بپردازه و نتیجه خیلی هم عالی شده تا جایی که قسمت سرنشین عقب در سری ۷ بهتر و کاملتر از نسخه پایه S کلاس(نه مدل میباخ) هست.

    فقط ای کاش بی‌ام‌و یک روزی مدل M7 رو هم برای رقابت با S63 AMG و S65 AMG و آئودی S8 ارائه کنه!!!

    متشکرم

  2. Avatar مهدی

    لطفا تو متن به طراحش هم اشاره ای بکنید. چراکه طراح این بی ام و (سری ۷ مدل ۲۰۱۶) جناب نادر فقیه زاده طراحی ایرانی شرکت بی ام و است.

    http://www.carbodydesign.com/set/58231/the-new-bmw-7-series-design-gallery/

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه