[نظرسنجی] گلکسی نوت ۷ می‌خرید یا نه؟

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی نوت 7

سرانجام جدیدترین عضو خانواده‌ی گلکسی نوت از راه رسید. همان‌طور که انتظار می‌رفت نوت امسال به جای ۶، گلکسی نوت ۷ نام دارد. به نظر می‌رسد سامسونگ اطمینان داشته به قدر کافی قابلیت‌های جدید به آخرین پرچم‌دارش اضافه کرده که بتواند پله را دو تا یکی بالا برود. با مقایسه گلکسی نوت ۷ با گلکسی نوت ۵ می‌توان مواردی نظیر سنسور تشخیص عنبیه چشم، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، صفحه‌نمایش خمیده و فناوری Dual Pixel را جزو مهم‌ترین نوآوری‌های به کار رفته در عضو جدید این خانواده دانست. البته قلم S Pen هم که ویژگی شاخص سری گلکسی نوت است در نوت ۷ قابلیت‌های جدیدی از جمله حساسیت به فشار و امکان کار کردن در زیر آب را پیدا کرده است.

با در نظر گرفتن این ویژگی‌های جدید به نظر می‌رسد نوت ۷ بتواند بسیاری از کاربران فعلی گلکسی نوت ۵ یا مدل‌های قدیمی‌تر این سری را متقاعد کند تا گوشی خود را به‌روز کنند. ولی اگر جزو طرفداران سری نوت یا اساسا سامسونگ نباشید چی؟ بدون شک نوت ۷ می‌تواند برای کسانی که در حال حاضر از گلکسی S6 Edge یا مدل‌های قدیمی‌تر سری گلکسی S استفاده می‌کنند هم گوشی جالبی باشد ولی آیا سنسور تشخیص عنبیه، قابلیت‌های قلم S Pen و ۰.۲ اینچ صفحه‌ی بزرگ‌تر برای این که آن را به گلکسی S7 Edge ترجیح بدهند کفایت می‌کند؟ این سوال در مورد کسانی که اساسا جزو کاربران قبلی گوشی‌های سامسونگ نیستند از این هم ابعاد پیچیده‌تری پیدا خواهد کرد. برای مثال آیا نوت ۷ به قدری جذابیت دارد که طرفداران سرسخت اپل را از انتظار برای معرفی آیفون ۷ منصرف کند؟ یا آیا نوت ۷ می‌تواند کاربران فعلی LG G4 را متقاعد کند که به جای LG G5 پرچم‌دار جدید سامسونگ را بخرند؟ شما چه فکر می‌کنید؟ آیا نوت ۷ ارزش این را دارد که آن را جایگزین گوشی فعلی خود کنید؟ پاسخ خود را می‌توانید با شرکت در نظرسنجی زیر اعلام کنید. همچنین اگر توضیح بیشتری داشتید آن را بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

[CP_POLLS id=”65″]

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷۱ دیدگاه
  1. Avatar امیر

    این همه نظر خب من الان کدومو بخرم دیوونم کردید هر تی یه چیزی میگه. اگه اپل بده چرا بهورین گوشی جهان شناخته میشه و همیشه دربارش صحبت میشه؟

  2. Avatar همایون

    بدون شک نوت۷ یکی از بهترین گوشی های سامسونگه .
    سری جدید بیاد انشالله میخرم

  3. Avatar بهنام

    به نظرم بهترین گوشی اندرویدیه ولی انصافا تغییراتش اینقد زیاد و کاربردی نشده که بخواد قیمتش تا این حد بره بالا !!

  4. Avatar فایرمن

    من همین امروز اس ۷ اجمو فروختم و به امید اینکه همین قیمت نوت واقعی شد میخرمش .. دورو بر ۲۳۰۰ تا ۴۰۰ بشه
    اول فکر میکردم نه ارزش نداره ولی الان که میبینم سری نوت بهتره تا سری اس …. حداقل برای من بیشتر جواب گو هست یک گوشیه خاصه فقط دوستان یک سوال ریز داشتم به نظرتون این گوشی میتونه جواب گوی اینباشه که شما باش جزوه درسی بنویسید ؟؟؟ قدرت قلم به این درجه رسیده؟ زبان فارسی؟

  5. Avatar محمدرضا

    این گوشی به درد افراد کمی از جامعه میخوره مثلا نوت واقعا برای افراد فوق العاده خلاق و بیزینس من ها طراحی شده برای افراد معمولی سری گوشی های s بهتره البته این عقیده منه همه دوست دارن بهترین رو داشته باشن اما یکی مثل من لیاقت اینقدر امکانات رو ندارم چون الان هم note 3 دارم و واقعا نوتش به دردم نخورد جز برای اسکرین شات و همچین از ضد آب بودن حرف میزنن که انگار غواص هستن

    1. Avatar NadeR

      ضد آب بودن یعنی وقتی گوشیت کثیف شده و میخوای بشوریش
      گوشیت داخل آب افتاده
      زیر بارون میخوای باهاش کار کنی خراب نشه
      و از اینجور چیزا که کاملا به درد میخوره. قلمشم بیشتر باید باهاش کارکنی اول اینکه خیلی ساده باهاش نقاشی میکشن. یادداشت برمیدارن . الان دیگه حتی باهاش GIF میسازن ، ترجمه میکنن. اصلا خیلی ها که دلشون نمیخواد صفحه گوشی کثیف بشه از قلم استفاده میکنن. واقعا خیلی لذت بخشه نمیدونم چرا شما خوشتون نمیاد؟
      درضمن، این حرفا رو نزنید، همه کاربران لایق این هستن که بهترین ها رو با هم در یک جا داشته باشن شما هم همینطور.

      1. Avatar حسین محمدی

        ببخشید چه ربطی داره الان گوشی منم لومیا ۸۳۰ هست ۱.توی اب افتاده ولی سریع درش اوردم ۲.زیر بارون هم باهاش کار کردم ولی هیچیش نشده پس اینا قابلیت هایی معمولی هستند البته هنوز نشستم که اگه گوشیتون کثیف انچنانی شد (که حتی با دستمال هم تمییز نشد )باید اونو با کف بشورید که حتی نوت ۷ هم دچار مشکل میشه پس زنده باد نوکیا و مایکروسافت در ضمن تا یادم نرفته سامسونگ حسگر عنبیه رو از روی مایکروسافت عینا کپی کرده

  6. Avatar ghms28

    سلام
    من تقریبا با تمام برند ها کار کردم
    هواوی که واقعا خستم میکنه چون پشتیبانی نرم افزاری نداره و اپدیت خاصی نمیاد یعنی وقتی هواوی با اندروید ۵ بخری تا اخرشم همون اندروید ۵ باید استفاده کنی و اپدیت نمیاد.
    سامسونگ هم کار کردم S5 , S6 , S6edge,note 3 neo ,note 4
    اس ۵ بد نبود اما تو زمان خودش عالی هم نبود به نظرم چون حسگر اثرانگشتت نسبت به ایفون ضعیف تر بود
    نوت ۳ نئو رو که گرفتم خیلی قلمش به کارم اومد بعد که نوت ۴ گرفتم و اصلا عالی بود اس ۶ خوب بود اما نوت ۴ برای قلمی که داره به نظرم بهتر اومد و راحت تر بود(واقعا تو ویرایش عکسا عالیه)
    اس۶ اج که گرفتم قابلیت های لبه ی خمیدش خوب بود اما نه خیلی کاربردی اما خوبیش این بود که اپدیتش نسبت به اس۶ معمولی زودتر میومد
    اما ضعفش ساپورت نکردن کارت حافظه بود که من ۶۴ گیگابایتشو گرفتم که اذیتم نکرد و کلی برنامه و عکس و فیلم داشتم
    نوت ۵ رو استفاده نکردم اما یکی از اشناها داره و راضیه
    نوت ۷ به نظرم یکی از بهترین گزینه ها برای خرید هست
    با ایفون ۵ ,۵s , 6 هم کار کردم و ایفون به نظرم بی نظیره
    چون اپدیت میشه و دغدغه نداشتم
    اما فقط به دلیل تحربم بودن برای نصب نرم افزارها خیلی اعصاب ادمو خراب میکنه برای یکی مثل من که خیلی نرم افزار نصب میکنم
    اما واقعا دوربینش خوب بود البته به پای سامسونگ نمیرسید
    البته ایفون ۶s رو تست نکردم شاید خوب باشه و نسل بعدیش اگه ایران بیاد شاید بهترم باشه
    درکل اینکه تو کشور ما پلتفرم اندروید کارامد تره
    و اگه من بخوام گوشی بخرم حتما سامسونگ میخرم
    ترجیحا هم نوت برای قلمش
    اگه اج هم باشه که دیگه عالی میشه
    🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه