قیمت هدست واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ مشخص شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
هدست واقعیت مجازی Gear VR

بازار هدست‌های واقعیت مجازی داغ است و شرکت‌های مختلف محصولات متفاوتی را در این حوزه در دست ساخت دارند. از جمله‌ این شرکت‌ها می‌توان به سامسونگ، سونی‌ و HTC اشاره کرد. شرکت سامسونگ با Gear VR وارد بازار هدست‌های واقعیت مجازی شده است. این شرکت کره‌ای که در زمینه‌ی تولید تلفن‌های همراه و تلویزیون نام شناخته شده‌ای است، اعلام کرد هدست واقعیت مجازی خودش را با قیمت ۹۹ دلار راهی بازار خواهد کرد.

هدست واقعیت مجازی Gear VR با قیمت ۹۹ دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

البته برای استفاده از این هدست باید یکی از گوشی‌های گلکسی نوت ۵، گلکسی S6، گلکسی S6 اج و گلکسی S6 اج پلاس را داشته باشید. این هدست از تمام نرم‌افزارهای هدست Oculus پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل برنامه‌های این دو محصول، روی یکدیگر کار خواهند کرد. این محصول هم اکنون برای پیش فروش در سایت‌های مختلف قرار گرفته و به زودی هم تاریخ عرضه‌ی آن اعلام خواهد شد.

سامسونگ یک بازی جدید را هم برای این هدست معرفی کرد. این عنوان Gunjack نام دارد و توسط استودیوی CCP در دست ساخت است. عنوان Gunjack با موتور Unreal Engine 4 ساخته شده و یک بازی ارکید تیراندازی به شمار می‌رود. بازی‌کننده‌ها در نقش فردی قرار می‌گیرند که به وسیله‌ی مسلسل مخصوصی که دارد، باید دشمنان را از بین ببرد. این استودیو، بازی دیگری هم به نام Valkyrie در دست ساخت دارد و گفته که عنوان Gunjack روند متفاوتی با آن خواهد داشت. البته بازی Gunjack برای هدست واقعیت مجازی Oculus هم ساخته خواهد شد.

در ادامه می‌توانید برخی از تصاویر بازی Gunjack را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar mehdi

    بابا این محصول برسه ایران که میشه خدا تومان اونجا زده ۹۹ دلار اگه برسه به ایران به دست چند دلال برسه و برسه به دست مشتری میشه ۶۰۰.۰۰۰تومان

  2. Avatar Yashar

    قیمت خودتون چنده؟

  3. Avatar کیانوش

    دیجی کالا کی این محصول رو میزاری اخه به زور مامانم رو راضی کردم که بخرم
    و میخوام اولین خریدار این محصول شگفت انگیز باشم

  4. Avatar JUST BE FIRST

    دیجی کالا ازت تشکر میکنم بابت اطلاع رسانی . فقط اگر امکانش هست برنامه شرکت برای فروش این محصول چه زمانی هستش ؟ ما دیجی کالا رو اولین در ایران میدونیم دلمون میخواد مثل بقیه دنیا جزو اولین افرادی باشیم که اینو از دیجی کالا میخریم.

  5. Avatar Next is Now

    واقعا ۱۰۰ دلار خیلی خوبه واسه همچین محصولی

  6. Avatar ali

    ۱۰۰ دلار مفته ? البته اگه تو ایران زیاد تفاوت نداشته باشه

  7. Avatar مهدی

    دیجی کالا این هدست رو جز محصولاتی که بزودی وارد میشن ثبت کن
    من میخوام بخرم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه