هوآوی رقیب شماره یک اپل و سامسونگ

۲۸ آذر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
هوآوی

شرکت هوآوی مدتی پیش اعلام کرد که بیش از ۱۰۰ میلیون تلفن همراه هوشمند در سال ۲۰۱۵ راهی بازار کرده و توانسته خودش را به عنوان رقیبی برای سامسونگ و اپل معرفی کند.

هوآوی ۱۰۰ میلیون تلفن همراه هوشمند در سال ۲۰۱۵ راهی بازار کرده است.

شرکت هوآوی در سال ۲۰۱۵ محصولات خوبی را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. این شرکت تلفن همراه هوشمند Honor 7 را راهی بازار کرده و قبل از آن هم گوشی‌های دیگری مانند Mate S، نکسوس ۶P و Mate 8 را معرفی و در اختیار کاربران قرار داده است.

استقبال کاربران از این محصولات باعث شده که هوآوی یک آمار شگفت‌انگیز از خودش به‌جا بگذارد. هوآوی در حال حاضر به عنوان سومین تولید کننده‌ی بزرگ تلفن همراه در دنیا به شمار می‌رود که بیشتر بازار کشور چین و آسیا را در اختیار دارد. این شرکت از سال ۲۰۱۵ برخی از گوشی‌های خودش را در کشورهای غربی هم عرضه کرد و در سال ۲۰۱۶ حضور خودش را در این بازار گسترش خواهد داد.

به احتمال زیاد اگر هوآوی بتواند همین روند موفقیت‌های خودش را طی کند، می‌تواند جایگاه اپل و سامسونگ را به خطر بیاندازد. عملکرد این شرکت در ساخت نکسوس  ۶P توانست نظر بیشتر کاربران را به سمت هوآوی جلب کند و خیلی‌ها این گوشی را یکی از بهترین تلفن‌های هوشمند اندرویدی بازار می‌دانند.

نظر شما درباره‌ی شرکت هوآوی چیست؟ آیا این شرکت در آینده می‌تواند جایگاه سامسونگ و اپل را به‌دست بیاورد؟

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Android Authority

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵۵ دیدگاه
  1. Avatar لیلا

    تورو خدا دیگه از هواوی نگید خندم میگیره کسانی میرن هواوی میگیرن که پول ندارن گوشی مدل بالا بگیرن الانم بگم غول گوشی ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ فقط و فقط اس ۸ پلاس

  2. Avatar سهیل

    بعضیا یه جوری با تعصب در مورد برندها صحبت می کنند که انگار شرکت واسه باباشون هست.
    برند باز بودن خوب نیست؛ من خودم همیشه دنباله کالای متناسب با قیمت مقرون به صرفه و امکانات مورد نیاز خودم می گیرم و روی برند بی خودی مانور نمیدم.

  3. Avatar مصطفی

    دوستان خوشبختانه همه برندها امروزه خوب هستن و به ندرت میشه برتری نسبت به یکدیگر داشته باشن الان باید متوجه شده باشید الان خرید موبایل سلیقه ای شده متاسفه بعضی ها فقط گیر دادن به برند سامسونگ فقط سی پی یو بلده قدرتمند کنه و این یه ضعف حساب میشه چون هم گوشی داغ میشه هم شارژ بیشتر استفاده میکنه و الانم میخوام گوشی سامسونگ رو تعویض کنم هواوی میت ۷ یا ۸بخرم به دلیل داغ نشدن و شارژدهی مناسب و قیمت مناسب اینده الان دست اپله با دو هسته قدرتمندترین گوشیه اگه اینطوری پیش بره سامسونگ مجبور هسته گوشی ها بیشتر کنه که فکر کنم با اسم سامسونگ بخاری بفروشه

  4. Avatar محمد

    سلام دوستان اینکه بعضی ها میگن هواوی برند خوبی نیست بهشون احترام میذارم
    ولی بیایین یکم بدون تعصب و منصفانه‌تر به هواوی نگاه کنیم درسته که هواوی ۲۰۱۴ خیلی کیفیت پایین بود ولی هواوی سال ۲۰۱۵و۲۰۱۶ پیشرفت زیادی داشتن و نظر مشتریان رو با ارائه گوشی های ارزان قیمت در عین حال کارکرد عالی داره.
    اینکه سامسونگ و اپل هم کیفیت بالایی دارند رو هم قبول دارم ولی واقعا قیمت بالایی نسبت به هواوی دارند برای مثال شما اگه بخواهید گوشی سامسونگ در حد و اندازه P8 هواویی بخرین ۲ میلیون براتون هزینه داره ولی هواویی P8 قیمت واقعیش الان ۱ میلیون و ۲۰۰هست با تشکر

    1. Avatar علیرضا

      بله راست میگه الانا دیگه هواوی عالی شده
      من خودم مامانم بابام هواوی دا ن من خودم جدید ترین مدل یعنی آنر ۸رو دارم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه