ویژگی Night Mode به نسخه‌ی iOS توییتر اضافه می‌شود

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل چند ماه پیش ویژگی Night Mode را به آیفون و آیپد اضافه کرد. این ویژگی نور آبی صفحه نمایش را کاهش می‌دهد و با این‌کار کاربرانی که شب‌ها با گوشی یا تبلت خودشان کار می‌کنند، می‌توانند بهتر بخوابند. حالا به نظر می‌رسد که شرکت‌های دیگر هم قصد دارند این ویژگی را به اپلیکیشن‌های خودشان اضافه کنند تا کاربران مختلف بتوانند شب‌ها هم بهتر با این برنامه‌ها کار کنند. شایعات می‌گویید که این ویژگی تا مدتی دیگر به نسخه‌ی iOS توییتر اضافه می‌شود. البته این شرکت ماه گذشته همین ویژگی را در اختیار کاربران اندروید قرار داده بود.

IMG_2473.0

به احتمال زیاد توییتر اپلیکیشن مخصوص خودش برای سیستم عامل iOS را تا مدتی دیگر بروزرسانی می‌کند و  این ویژگی به آن اضافه خواهد شد. برخی از کاربرانی که فعلا نسخه‌ی آزمایشی iOS را امتحان می‌کنند، گفته‌اند که تنظیماتی به این سیستم عامل اضافه شده که قابلیت Night Mode را به اپلیکیشن توییتر اضافه می‌کند.

حالت Night Mode این برنامه روی iOS دقیقا مانند اندروید است و باعث از بین رفتن نور آبی می‌شود. این ویژگی با توجه به زمان روز روی IOS فعال می‌شود و متاسفانه این حالت خودکار فعلا در برنامه‌ی توییتر دیده نمی‌شود.

هنوز مشخص نشده که این ویژگی از چه تاریخی در اختیار کاربران iOS قرار می‌گیرد.

IMG_2477.0

منبع: The Verge

‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه