نگاهی به پرفروش‌ترین گوشی‌های موبایل دیجی‌کالا – ۲۸ مهر ۱۳۹۴

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

تنها دو روز مانده به پایان اولین ماه از پاییز سرد سال ۹۴، نگاهی به ۵ گوشی موبایل پرفروش دیجی‌کالا در ۷ روز گذشته می‌اندازیم. با دیجی‌کالا مگ در این راهنمای خرید همراه شوید.

Apple iPhone 6s 16GB

رتبه‌ی پنجم: اپل آیفون ۶s مدل ۱۶ گیگابایتی

در هفته‌ی گذشته، فروش گوشی‌های جدید شرکت اپل یعنی آیفون ۶s و آیفون ۶s پلاس در دیجی‌کالا آغاز شد. با توجه به محبوبیت فوق‌العاده بالای این گوشی‌ها، اصلا جای تعجب ندارد که بتوانند جزو پرفروش‌ترین کالاهای دیجی‌کالا شوند. دو نسخه‌ی ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی آیفون ۶s در این لیست قرار دارند و این‌طور که به نظر می‌آید، کاربران تمایل بیشتری به این دو مدل (احتمالا به دلیل قیمت مناسب‌ترشان) دارند. با توجه به اینکه انتظار می‌رود قیمت آیفون ۶s طی هفته‌های آتی، کمتر شود، به احتمال زیاد شاهد بهبود رتبه‌ی این گوشی‌ها در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های دیجی‌کالا خواهیم بود.

Apple iPhone 6s 16GB

Samsung Galaxy S3 Neo I9300I Dual SIM

رتبه‌ی چهارم: سامسونگ گلکسی S3 نئو

گلکسی S3 نئو که نسخه‌ی ضعیف‌تر پرچم‌دار سال ۲۰۱۲ شرکت سامسونگ است، در یک سال گذشته بیش از ۴۰ درصد افت قیمت داشته. این مدل در حال حاضر با قیمت ۷۰۰ هزار تومان، خریدی مقرون‌به‌صرفه به حساب می‌آید. با اینکه نزدیک به دو سال از عمر گلکسی S3 نئو می‌گذرد، ولی هنوز هم جزو بهترین میان‌رده‌های بازار به حساب می‌آید. همین موضوع سبب شده تا این گوشی بتواند در هفته‌ی گذشته از آیفون ۶s هم پرفروش‌تر باشد. از مشخصات اصلی گلکسی S3 نئو می‌توان به نمایشگر ۴٫۸ اینچی با دقت HD 720p، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و دوربین ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد.

Samsung Galaxy S3 Neo I9300I Dual SIM

Samsung Galaxy J5 Dual SIM SM-J500H/DS

رتبه‌ی سوم: سامسونگ گلکسی J5 و J7

سری J را می‌توان پاسخ سامسونگ به گوشی‌های Honor شرکت هواوی دانست. میان‌رده‌های جدید سامسونگ با صفحات نمایش بزرگ، تراشه‌های ۶۴ بیتی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، اندروید ۵.۱ و پشتیبانی از دو سیم‌کارت و قیمت مناسب، توانستند رتبه‌ی سوم گوشی‌های پرفروش دیجی‌کالا را به خود اختصاص دهند. البته این دو گوشی چند بار به عنوان «پیشنهاد شگفت‌انگیز» طی یک هفته‌ی گذشته در دیجی‌کالا ارائه شدند و همین موضوع یکی از اصلی‌ترین دلایل پرفروش بودن آن‌ها به حساب می‌آید.

Samsung Galaxy J5 Dual SIM SM-J500H/DS

Samsung Galaxy J5

Samsung Galaxy J7 Dual SIM SM-J700F/DS

Samsung Galaxy J7

Apple iPhone 6 - 16GB

رتبه‌ی دوم: اپل آیفون ۶ مدل ۱۶ گیگابایتی

ورود آیفون ۶s به بازار باعث شد تا مدل سال گذشته یعنی آیفون ۶، افت قیمت فراوانی داشته باشد. همین موضوع باعث شد تا مدل ۱۶ گیگابایتی آیفون ۶ (با گارانتی یک ساله) با قیمتی نزدیک به دو میلیون تومان قابل خریداری باشد. برای کاربرانی که می‌خواهند با کمترین هزینه، صاحب یکی از گوشی‌های آیفون ۶ شوند، این مدل، بهترین انتخاب خواهد بود. با توجه به رتبه‌ی دوم این کالا در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های دیجی‌کالا، به نظر می‌رسد که کاربرانی زیادی خواهان خرید آیفون با کمترین هزینه هستند. با اینکه آیفون ۶s با سخت‌افزار و دوربین برتری قابل تهیه است، ولی هنوز هم آیفون ۶ یکی از بهترین گوشی‌های بازار به حساب می‌آید؛ بنابراین خرید آیفون ۶ کار بیهوده‌ای نخواهد بود.

Apple iPhone 6 - 16GB

Samsung Metro B313E Dual SIM

رتبه‌ی اول: سامسونگ مترو B313E

در کمال تعجب، پرفروش‌ترین گوشی وب‌سایت دیجی‌کالا در هفته‌ی گذشته، یک گوشی هوشمند نیست! سامسونگ مدل B313E یک گوشی کلاسیک با صفحه‌کلید فیزیکی است و توانست عنوان پرفروش‌ترین گوشی دیجی‌کالا را در هفته‌ی گذشته به خود اختصاص دهد. مهم‌ترین مزیت این مدل، ارزش خرید بالای آن است. با اینکه B313E تنها ۱۲۰ هزار تومان قیمت دارد، ولی می‌تواند به راحتی کلیه وظایف اولیه‌ی یک گوشی موبایل را انجام دهد. B313E از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند، بسیار سبک است، به نمایشگری رنگی مجهز شده، بلوتوث، رادیو و یک دوربین VGA دارد و به طور کامل از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. به علاوه باتری این مدل می‌تواند تا یک هفته شارژدهی کند.

Samsung Metro B313E Dual SIM

مروری بر پرفروش‌ترین گوشی‌های دیجی‌کالا در هفته‌ی گذشته نشان داد که «ارزش خرید» و «قیمت مناسب»، مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب گوشی برای کاربران دیجی‌کالا است. اکثر گوشی‌های این لیست قیمت مناسبی دارند، افت قیمت زیادی داشته‌اند یا جزو پیشنهادهای شگفت‌انگیز دیجی‌کالا بوده‌اند. رصد کردن این نوع لیست‌ها برای شرکت‌های تولیدکننده گوشی، می‌تواند روند نیاز کاربران گوشی‌های موبایل را نشان دهد. تعداد کاربرانی که به دنبال گوشی‌های رده‌بالا یا به اصطلاح «پرچم‌دار» هستند، کمتر شده و گوشی‌های میان‌رده‌ای که امکانات زیادی را با قیمتی مناسب ارائه می‌کنند، از محبوبیت بالاتری برخوردارند.

منبع: دیجی‌کالا

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۳ دیدگاه
  1. Avatar سهیل

    واقعا فقط به علت نبود موجودی اسم یه لومیا ویندوزفونی تو این لیست نیست.

  2. Avatar Mamad

    دوستانی که گفتن ویندوز فون و طرفداری کردن:| استاد عزیز ی اپلیکیشن درست و حسابی نداره این سیستم عامل اونوق چیشو بخریم؟!باکلاسیشو؟ 😐
    دوستانی که گفتن اپل،اپل فقط عکس انداختن تو آینه داره ولاغیر:|

  3. Avatar Farzad

    با سلام
    متاسفانه اکثرا کاربرهای اپل نمیتونن برنامه نصب کنن فقط واسه کلاس کذاشتن خریدن همه شون نه بیشترشون را میگم
    و اما ویندوز فون اگر واقعا امکاناتش مثل اندروید باشه حتما فروشش بالا میره و اما اندروید یه بچه چهار ساله هم میتونه بره اینترنت را فعال کنه و از بازار بازی دانلود کنه و نصبش کنه
    فکر نکنم حرفی واسه گفتن باشه
    موفق باشید

  4. Avatar پژمان

    ایفون تو ایران یعنی دو چیز
    ۱.کلاس
    ۲.افت قیمت خیلی کمتر نسبت به اندرویدی ها

    به یه مقایسه راحت میشه برتری اس ۶ رو به ۶اس دید
    طرفدار سامسونگ هم نیستم
    شخصا طرفدار الجیم و منتظر گوشی وی۱۰ تا بیاد

    1. Avatar سپهر

      دمت گرم تمام حرفای دل منو زدی .من برا هرکی می خوام مثال بزنم اس ۶ رو مثال می زنم در برابر ایفون ولی معتقدم اینهمه قدرت سخت افزاری اخه به چه درد می خوره گوشی دوربینش مهمه .خوش دستیش مهمه و زیباییش و همه ی اینا فقط تو گوشیای الجی همزمان هست و وی۱۰ با اون استانداردهای خفنش و اون بدنه باحالش و دوربین معرکش واقعا خدا ی گوشه های هوشمنده و هرکی از ایفون طرفداری میکنه میخواد پولشو به رخ بقیه بکشه و هیچی از تکنولوژی نمیدونه.

  5. Avatar reza

    وقتی دو تا از پر فروشترین های لیست ایفون های ۱۶ گیگی هستن که مقداریش هم توسط سیستم عامل استفاده شده، نشون میده که بیشتر مردم برای چی میرن دنبال ایفون. مطمعا دلیلش کارایی نیست. با این اینترنت حجمی و داغونم نمیشه با فضای ابری توجیه کرد.

    1. Avatar شاهين

      پر فروش ترین گوشی هم سامسونگ مترو هست و این نشون میده که اونایی که مدعی هستن که آخر سواد کامپیوتری و تکنولوژی هستند و از تمام کارایی های گوشی های اندروید دارن استفاده میکنن در واقع منظورشون همین مترو بوده . بر خلاف ادعاشون که اکثرا میگن نوت ۵ واس ۶ اج پلاس رو همون روز اول که تو بازار اومده خریدن و دارن باهاش فیل هوا میکنن .

    2. Avatar مصطفي

      دوست عزیز لازمه که بدونید کارایی و امکانات آیفون های ١۶ گیگ با ١٢٨ یکی هست و اختلافشون فقط تو ظرفیت حافظه داخلی خلاصه میشه . یعنی هر کسی که آیفون ١۶ گیگی رو میخره عینا همون کارایی و امکانات رو که تو ۶۴ و ١٢٨ گیگ های آیفون هست رو در اختیار داره .

      1. Avatar reza

        منظورم این بود که تو سال ۲۰۱۵ ، ۱۱ گیگ به چه دردی میخوره

    3. Avatar صادق

      «به نظر می‌رسد که کاربرانی زیادی خواهان خرید آیفون با کمترین هزینه هستند»
      میدونید معنی این چیه؟ یعنی جیب خالی، پز عالی، متأسفم بابت این حجم از مدگرایی بدون منطق
      واقعا چند درصد از خریداران گوشی های اپل میتونن از حداقل ۷۰ درصد امکاناتش استفاده کنن؟!
      اپل بهترین گوشی است اما فقط برای آمریکاییها چون با ۲۰۰ دلار هزینه اون رو میخرن و به دلیل زیرساختهای مخابراتی میتونن از تمام امکاناتش استفاده کنن
      از طرفی باید احسنت بگم به کسانی که میدونستن از گوشی چی میخوان و یه گوشی غیرهوشمند خریدن

  6. Avatar حمید

    اون اوایل اسمارت فون ها علی الخصوص فلگ شیپ های کارخانجات مختلف خیلی جذابیت داشتن واسه همه ولی الان دیگه به جایی رسیدن که همشون مثل هم شدن و هر کسی هم یدونه ازشون داره.پس بازارشون کن کم سرد میشه.من بالشخصه دیگه تفاوتی توی سرعت این وسایل احساس نمیکنم.واسه همین به این زودیها به فکر تعویض گوشیم نمی افتم.چونکه باید یک سوم قیمت بفروشمش و این منصفانه نیست.

  7. Avatar علی

    خیلی ممنون آقای حشمتی
    الان شما این مطلب رو تو بخش ترین ها گذاشتید.
    من یک پیشنهاد داشتم. میشه یک بخش جدا برای پر فروش ترین های موبایل ، تبلت و لپ تاپ های دیجی کالا در هر هفته را داشته باشید؟
    منظورم همین کاریه که انجام دادید. اگر به صورت هفتگی باشد که عالی می شود.
    من قبلا اسم galaxy j5 و j7 رو شنیده بودم ولی با تصوری که از قیمت های بالای سامسونگ نسبت به هواوی داشتم اصلا جاضر نبودم نگاهی به مشخصاتش بندازم و دنبال یک موبایل مقرون به صرفه زیر یک میلیون از هواوی بودم ولی وقتی مطلب شما رو خوندم و دیدم galaxy j5 و j7 تو این لیست شما هست. به مشخصات این ۲ موبایل نگاهی انداختم و دیدم با توجه به قیمتش خیلی خوبه.
    یعنی اگر مطلب شما نبود من اصلا با این موبایل آشنا نمی شدم.
    خیلی از شما متشکرم.

    1. این مطالب (پرفروش‌ترین‌های دیجی‌کالا در رسته‌های مختلف) به زودی به صورت روزانه منتشر خواهند شد. ممنون از لطفتون.

      1. Avatar Mohammad3861

        دادا کارت بیسته ?

  8. Avatar علی

    خب خیلی از گوشی هارم دیجی کالا موجود نداره.وبعضی گوشی هارو اصلا لوازم جانبیشو نداره بیرونم گیر نمیاد که قیمت مناسبی دارند.واسه همین یک ذره نمیشه گفت پر فروشترینها پر طرفدارترینها تو رنج خودشونن.ولی در کل کار قشنگی بود مرسی

  9. Avatar نیما

    تاسف برای این همه بی احترامی به قشر ویندوزفون دوست واقعا از دی جی کالا بعید بود حد اقل برای من که بسیار دی جی کالا رو قبول داشتم این حجم از بی احترامی به سلیقه واقعا جالب هست ! لباس ورزشی و کریر نوزاد و وسایل خونگی موجود هست اما ویندوزفون های محبوبی مثل لومیا ۸۳۰ یا ۶۴۰ نه !خیلی خوبه متوجه باشید که اسمارت فون فقط شامل سامسونگ و اپل نیست . این بد نیست به نظر خودتون ! دوست دارم دلیشو بدونم اگه مقدور هست ممنون.

    1. Avatar سعید

      کاملا باهات موافقم دوست عزیز ، البته سیاست فروش هم باعث میشه دیجیکالا این رفتار رو نشون بده

    2. Avatar پژمان

      دیجی کالا فقط فکر فروش خودشه
      از نظر دیجی کالا سامسونگ خوبه چون فروشش بالاس
      اپل هم که اپله و فروشش بالاس
      هواوی ارزونه و فروشش بالاس
      الجی بگیر نگیر داره
      اچ تی سی فروشش بد نیست
      سونی بد نیس اما چون داره ورشکست میشه دیجیکالا هم میزنه تو سرش
      تو نقد سونی زد ۵ دیدم برای باتری با ظرفیت ۳۴۳۰ میلی امپری نوشته باتری با ظرفیت کم !!!
      درسته که صفحه نمایش پرمیوم ۴k هست اما باتری ربطی به کیفیت نداره به نور صفحه داره
      و سونی از زد تا زد۳پلاس در باتری عالی بوده حالا دیجی داره بهش گیر میده

    3. Avatar علی

      واقعا بهترین حرف این چندسال تو دیجی کالارو زدی
      یا مرگ یا ویندوزفون مخصوصا لومیا ۸۳۰

    4. Avatar ahmad

      داداش نیما حرف دل منو هم زدی
      دیجی کالا فروشگاهی هست که جنس رو دستش نمیمونه ؛ اما بعضی از گوشی هارو حتی یه بار هم نیاورده
      ۸۳۰ ؛ ۹۳۰ گوشی هایی هستن که کم مشتری نداره
      زنفون ۲ هم خیلی وقته اومده ، گوشی با قابلیت مناسب و کیفیت و امکانات عالی ، چرا نباید مشتری داشته باشه؟
      دیجی کالا مثه اینکه فقط یه فروشگاه آنلاین نیست ، بلکه بنگاهی ست برای تبلیغ و فروش برند های خاص.

    5. Avatar Scope

      دوست عزیز چرا الکی جو میدی؟از بین ۱۰ نفر ببین چند نفر ویندوز فون دارن؟
      تازه تیتر هم که زده پرفروش ترین های دیجی کالا!
      بازار هم همین وضعه عزیز.

      1. Avatar نیما

        ببخشید دوست عزیز از بین ۱۰ نفر چند نفر کترپیلار دارن ؟؟؟؟؟ چند نفر زد تی ای دارن ؟؟؟؟ وقتی بقیه فروشگاه های اینترنتی خیلی راحت میارن یعنی دیجی کالا قادر به موجود کردن این محصول نیست ؟؟؟!!!

    6. Avatar marshal

      دوستان اینم اضافه کنم.
      دیجی کالا کالاهای با گارانتی معتبر رو برای فروش میزاره
      متاسفانه گوشی های لومیا دارای شرکت معتبری برای گارانتی نیستند
      یا کلا ندارن!
      من هم برند نوکیا و ویندوز فون رو دوست دارم
      اما چی میشه کرد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه