اولین پوستر تبلیغاتی قسمت هفتم فیلم جنگ‌های ستاره‌ای منتشر شد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پوسترهای نقاشی شده‌ی جنگ‌های ستاره‌ای از دهه‌ی ۷۰ میلادی جزو سنت این مجموعه‌ی داستانی محسوب می‌شوند و هر قسمتی از این فیلم یک پوستر نقاشی مختص خود را داشته است. پوستر اصلی جدیدترین قسمت مجموعه‌ی جنگ‌های ستاره‌ای یعنی The Force Awakens، هنوز منتشر نشده، اما پوستر تبلیغاتی آن در نمایشگاه دیزنی D23 به نمایش گذاشته شد که جنبه‌ی تبلیغاتی دارد. 

شرکت دیزنی در نمایشگاه D23 اولین پوستر تبلیغاتی از هفتمین قسمت جنگ‌های ستاره‌ای را منتشر کرد.

هنرمند و نقاش خالق این پوستر «درو استروزان» (Drew Struzan) است که از ابتدا با این مجموعه همراه بوده و سبک مشهورش در پوسترهای نقاشی دیگر فیلم‌های مجموعه دیده می‌شود.

Star_Wars_MAG

دنیایی که در مجموعه‌ی جنگ‌های ستاره‌ای به تصویر کشیده شده، بسیار عظیم است و به جرات می‌توان ادعا کرد که یکی از بزرگ‌ترین دنیاها در داستان‌های علمی تخیلی محسوب می‌شود. جنگ‌های ستاره‌ای از طریق رسانه‌های مختلفی مثل رمان، بازی‌های ویدیویی، فیلم سینمایی، سریال، کتاب‌های مصور به تصویر درآمده‌اند. کل مجموعه در گذشته به «لوکاس فیلمز» (Lucas Films) تعلق داشت، اما دیزنی حق امتیاز آن را در سال ۲۰۱۲ به مبلغ ۴ میلیارد دلار خریداری کرد.

شرکت دیزنی اخیرا اعلام کرد که قصد دارد یک شهربازی بزرگ مختص جنگ‌های ستاره‌ای بسازد. جنگ‌های ستاره‌ای دو شهربازی مجزا در ایالت های کالیفرنیا و فلوریدا خواهد داشت. هریک از این شهربازی‌ها مساحت ۱۴ هکتار خواهند داشت؛ با این حساب بزرگ‌ترین شهربازی تک‌محوری (به این معنی که تنها تم غالب در شهربازی جنگ‌های ستاره‌ای است) در تاریخ دیزنی به شمار می‌رود.

themepark
از سوی دیگر، اولین تصویر فیلم فرعی جنگ‌های ستاره‌ای هم با عنوان Star Wars: Rogue One منتشر شد. این فیلم در حال حاضر در مرحله‌ی تولید قرار دارد و تاریخ تعیین‌شده برای اکران آن بیست و پنجم آذر ماه است.

ناگفته نماند که دیزنی برای هشتمین و نهمین قسمت جنگ‌های ستاره‌ای هم برنامه‌ریزی کرده و سال ۲۰۱۷ میلادی قسمت هشتم به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. این طور که پیداست، کارگردانی نهمین قسمت را هم «کالین تروارو» (Colin Trevorrow) به عهده خواهد داشت که فیلم سینمایی دنیای ژوراسیک را هم در کارنامه‌اش دارد.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه