تیم مدیریت انگری بردز می‌خواهد کاربران بزرگسال را وارد بازی کند

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از مدیران جدید «انگری بردز» (Angry Birds) قصد دارد توجه افراد بزرگسال را هم به این بازی جلب کند. او می‌خواهد نسخه‌های IP دیگری از این بازی عرضه کند که برای سایر گروه‌های سنی هم جذاب باشد.

طبق گزارش «روویو» (Rovio)ٰ بازی انگری بردز از آغاز عرضه‌اش تا حالا ۴ میلیارد بار دانلود شده. روویو نام همان استارتاپ فنلاندی هست که انگری بردز را برای اولین بار معرفی کرده. در چند سال اخیر کسب و کار روویو چندان جالب نبوده، ۲۱۳ تا از کارمندان‌اش را در مهر ماه از دست داده و مدیر ارشد این شرکت هم آذر ماه آن‌جا را ترک کرد. حالا این شرکت فرد جدیدی را به تیم مدیریت خودش آورده است.

بازی انگری بردز که پردانلودترین بازی رایگان هست، در سال ۲۰۰۹ عرضه شد و شرکت روویو تا حالا موفق نشده تجربه‌ی موفقیت تجاری و تبلیغاتی بازی انگری بردز را برای خودش تکرار کند.

«ویلهلم تات» (Wilhelm Taht) که از دی ماه امسال به عنوان معاون اول مدیر روویو در این شرکت مشغول به کار شده، برنامه‌های جدیدی در سر دارد تا به تعداد کاربران و مخاطبان‌شان اضافه کند. او می‌خواهد IP جدیدی بسازد و محصول و ژانر تازه‌ای را معرفی کند؛ هدف تات از این کار، جذب مخاطب بزرگسال است.

بازی انگری بردز که پردانلودترین بازی رایگان هست، در سال ۲۰۰۹ عرضه شد و شرکت روویو تا حالا موفق نشده تجربه‌ی موفقیت تجاری و تبلیغاتی بازی انگری بردز را برای خودش تکرار کند. اخیرا یک انیمیشن سینمایی با بودجه‌ی ۸۰ میلیون دلاری هم از روی انگری بردز ساخته شده که قرار است اردیبهشت ماه اکران شود.

همچنین در پاییز سال گذشته هم شرکت روویو بازی «نیبلرز» (Nibblers) را معرفی کرده بود. نیبلرز در گوگل پلی استور ۴٫۵/۵ ستاره و ۳۶۵۴۴ رای به دست آورده، ضمن این‌که سایت بازی Pocket Gamer هم به آن امتیاز ۸ از ۱۰ داده است. تات فعلا از انتشار آمار دانلود این بازی خودداری کرده، فقط گفته که نیبلرز در فصل اول مالی فروش رضایت‌بخشی داشته است.

به علاوه روویو اعلام کرده که این بازی‌ها همچنان رایگان عرضه خواهند شد اما نسخه‌های اپلیکیشنی آن‌ها می‌توانند امکان خرید داخل برنامه‌ای داشته باشند.

منبع: Business Insider

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar طراحی سایت

    همین الان هم جمعیت قابل توجهی از کاربران و مشتاقان این بازی بزرگتر ها هستند!!
    اما تغییر مدیر اصلی این شرکت واسم جالب بود ، ممنون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه