کامپیوتر جدید HP با نمایشگر ۳۴ اینچی خمیده معرفی شد

۱۵ دی ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

این موضوع غیرقابل انکار است که کامپیوترهای All in One به محبوبیت خوبی دست پیدا کرده‌اند و در روزهای خاص حراج در سال ۲۰۱۶ تعداد زیادی از این مدل‌ها به فروش رفتند. حال شرکت HP هم در نمایشگاه CES کامپیوتر All in one خمیده HP Envy را معرفی کرده. این کامپیوتر نمایشگر ۳۴ اینچی ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ و یک سیستم صوتی دارد. پردازنده مرکزی این کامپیوتر، پردازنده Core i7-7700T اینتل و پردزنده گرافیکی آن هم AMD Radeon RX 460 است. البته احتمالا مدل‌هایی هم با پردازنده گرافیکی انویدیا عرضه خواهند شد.

کامپیوتر All in One شرکت HP دو مدل حافظه SSD و HDD دارد. حافظه ۲۵۶ گیگابایتی SSD و حافظه ۱ ترابایتی HDD. سیستم صوتی این کامپیوتر را هم شرکت B&O ساخته. در این سیستم چهار بلندگو به کار رفته. یک نکته بامزه دیگر هم این است که کامپیوتر HP شارژر بی‌سیم موبایل دارد و می‌توانید با قرار دادن موبایل بر روی بخشی که برای شارژ تعبیه شده گوشی‌تان را هم شارژ کنید. کامپیوتر جدید HP تعداد ۴ درگاه USB 3.0، یک درگاه USB C و درگاه ورودی و خروجی HDMI دارد.

به نظر می‌رسد جذاب‌ترین بخش ماجرا، نمایشگر ۳۴ اینچی این کامپیوتر است. نمایشگری خمیده و بسیار پهن با کیفیت بسیار بالا در نمایش تصاویر. این نمایشگر حاشیه‌ بسیار کمی دارد و در آن نوعی وب‌کم قابل جمع‌شدن به کار رفته است.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه