کریستین بل در نقش انزو فراری بازی خواهد کرد

۱ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«کریستین بل» (Christian Bale) به شگرد خاص بازیگری‌اش شهرت دارد؛ او به طور کامل در هر نقشی که ایفا می‌کند غرق می‌شود. از همین رو، می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای بازی در نقش «انزو فراری» (Enzo Ferrari)، یک تکامل‌گرای استثنایی و مرد اول خودروهای اسپورت ایتالیایی، در مورد انتظارترین فیلم سینمایی «مایکل مان» (Michael Mann) باشد. کریستین بل برای ایفای نقش در این فیلم انتخاب شده که فیلم‌برداری آن از تابستان آینده آغاز خواهد شد.

به گزارش وب‌سایت Deadline، کریستین بل به پیشنهاد «مایکل مان» برای بازی کردن در نقش انزو فراری ایتالیایی پاسخ مثبت داده است.

مان به مدت ۱۵ سال مشغول کار روی این فیلم بوده است و زمانی هم با «سیدنی پولاک» کارگردان (Sydney Pollack) در این پروژه همکاری می‌کرد، اما پولاک در سال ۲۰۰۸ میلادی فوت شد. مایکل مان به این پروژه علاقه‌ی خاصی دارد و این فیلم دقیقا همان چیزی است که باید برای ساخت آن تلاش کند.

داستان روایت شده در این فیلم مربوط به سال ۱۹۵۷ میلادی است و درون مایه‌ی اصلی آن یک داستان عاشقانه است. فراری همسری به نام «لورا» (Laura) داشت که تا زمان مرگ لورا در سال ۱۹۷۸ با او زندگی می‌کرد. هنوز یک بازیگر خانم برای ایفای نقش همسر فراری انتخاب نشده است.

انزو فراری زندگی طولانی‌ای داشت و بخش زیادی از عمرش را صرف پیشرفت حرفه‌اش در صنعت خودرو کرد و در سن ۹۰ سالگی از دنیا رفت؛ درست پس از عرضه‌ی خودروی منحصربه‌فرد F40.

مایکل مان به ساخت فیلم‌های سینمایی مثل The Last of The Mohicans، Collateral و Heat شهرت دارد. جدیدترین پروژه‌ی او فیلم Blackhat بود که «کریس همزورت» (Chris Hemsworth) و «وایولا دیویس» (Viola Davis) در آن ایفای نقش کرده بودند.

فیلم‌برداری فیلم سینمایی فراری از تابستان آینده آغاز خواهد شد، تاریخ اکران آن هنوز تایید نشده است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. تفرشی

    ممنون از مطالبتون … خیلی عالی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه