کیندل جدید آمازون در راه است

۱۷ فروردین ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر عامل شرکت آمازون، جف بزوس روز گذشته در توییتر خود اعلام کرد که یک مدل جدید از کتاب‌خوان‌های کیندل هفته آینده به بازار عرضه خواهد شد.

مدل قبلی این دستگاه یعنی Kindle Voyage که در پاییز سال ۲۰۱۴ عرضه شد هنوز هم یکی از مدل‌های قدرتمند کیندل محسوب می‌شود. Kindle Voyage یکی از عالی‌ترین کتاب خوان‌ها و البته یکی از مدل‌های گران قیمت (با قیمتی حدود ۲۰۰ دلار) محسوب می‌شود. البته آمازون مدل‌های میان‌رده‌ای چون Kindle Paperwhite را هم عرضه کرده که با قیمت پایین‌تر، ویژگی‌های قابل توجهی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.

حالا خبر از عرضه یک مدل جدید رسیده است. بزوس در این زمینه به جزئیات بیشتری اشاره نکرده اما این نکته را روشن ساخته که این مدل جدید بالاترین کیفیت را در میان مدل‌های مختلف کیندل خواهد داشت.



kindle-1

این محصول جدید هشتمین نسل کیندل خواهد بود، دستگاهی که از بهترین وسایل برای خواندن کتاب در میان طرفداران خواندن کتاب‌های الکترونیکی است. طبیعتا در میان طرفداران کیندل هیجان زیادی ایجاد شده که بفهمند این مدل جدید دقیقا چه ویژگی‌هایی دارد. اما تا به حال فقط می‌دانیم که این دستگاه که ادعا شده از بالاترین کیفیت در میان کتاب‌خوان‌های آمازون برخوردار است تقریبا آماده عرضه است و اطلاعات بیشتر را فقط در هفته‌های آتی می‌توان فهمید.

از ابهامات دیگر توییت بزوس این نکته است که آیا در هفته آینده از کیندل جدید صرفا رونمایی می‌شود یا همزمان با رونمایی عرضه نیز خواهد شد؟ با توجه به شناختی که از آمازون داریم این شرکت عموما زمانی محصولات را معرفی می‌کند که آماده عرضه و فروش هم باشند بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که هفته آینده شاهد معرفی و عرضه همزمان این محصول جدید شرکت آمازون باشیم.

‌‌

منبع: Engadget



کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه