[گالری عکس] تصاویر جدید از گوشی‌های Pixel و Pixel XL

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

تا امروز حتما از گوشی‌های جدیدی که این‌بار HTC برای گوگل می‌سازد، خبرهای زیادی شنیده‌اید. این دو گوشی که قرار است نسل بعدی گوشی‌های بسیار محبوب نکسوس ۵X و نکسوس ۶P -البته با برند پیکسل- باشند، این‌بار خلاف گوشی‌های قبلی که ظاهری کاملا متفاوت داشتند، در ظاهری شبیه به یک یونیفورم ارایه شده‌اند. این موضوع حتی در نام‌گذاری‌ها بهPixel بدون پسوند برای مدل کوچک‌تر و با نمایشگر ۵.۲ اینچی و Pixel XL برای مدل دارای نمایشگر بزرگ‌تر ۵.۵ اینچی که در واقع در مرز میان فبلت و گوشی قرار دارد، هم مشهود است.

چیزی که در همان ابتدا نظرمان را جلب می‌کند، دکمه‌ی فیزیکی Home در قسمت پایین نمایشگر هر دو گوشی Pixel و Pixel XL است.

امروز عکس‌های جدیدی به دست‌مان رسیده که مربوط به گوشی‌های Pixel و Pixel XL هستند. چیزی که در همان ابتدا نظرمان را جلب می‌کند، دکمه‌ی فیزیکی Home در قسمت پایین نمایشگر گوشی‌ها است. شایعاتی که پیش از این شنیده بودیم، حرف از ایده‌ی حذف دکمه‌ی فیزیکی Home می‌زدند که با توجه به این تصاویر چنین چیزی در هر دو گوشی رد می‌شود. در مورد رنگ گوشی‌ها هم اگر به این تصاویر اعتماد کنیم، تا به‌اینجا از رنگ‌های سفید و مشکی مطمئن می‌شویم.

به‌جز این‌ها همراه با تصاویر گوشی‌های جدید سفارش گوگل، تصویری از قاب‌هایی برای گوشی‌ها هم منتشر شده که حالت انعظاف‌پذیر دارند و در رنگ‌های متنوعی هم ارایه‌ شده‌اند. ناگفته نماند این‌ فرضیه که ظاهر هر دو گوشی ممکن است چیزی که در این تصاویر می‌بینیم، نباشد. به‌خصوص این‌که سخن‌ها درباره‌ی عدم وجود دکمه‌ی فیزیکی Home هم زیاد است. به‌هر حال دیدن این تصاویر همراه با قاب محافظ شفاف و همچنین نمایش مختصری از کیفیت نمایش نمایشگر (در قالب تصاویری که در زمینه‌ی گوشی می‌بینیم) خالی از فایده نیست.

با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و این تصاویر را ببینید.

منبع: Phone Arena

Drone_Footer

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar mahdispd

    من جای سامسونگ بودم بهانه میگرفتم ک از من تقلید کرده

    1. Avatar Next is Now

      این روزا همه از سامسونگ تقلید می کنند ولی سامسونگ مثل بعضی شرکتا نیست سریع بره شکایت کنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه