گوشی UMI Iron Pro با حسگر تشخیص چشم معرفی شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
UMI Iron Pro

شرکت چینی UMI تلفن همراه هوشمند Iron Pro را معرفی کرد. این تلفن همراه جزو محصولات میان‌رده به شمار می‌رود که ویژگی‌های جالب توجهی دارد.

گوشی Iron Pro از حسگر تشخیص چشم و سنسور تشخیص اثر انگشت بهره می‌برد.

بدنه‌ی این محصول از آلومینیوم و منیزیم تشکیل شده که تنها ۷٫۹ میلی‌متر ضخامت و ۱۴۸ گرم وزن دارد. تلفن همراه جدید شرکت UMI از یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بهره می‌برد که تراکم پیکسلی ۴۰۳ پیکسل بر اینچ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

روی این گوشی تراشه‌ی مدیاتک مدل MT6753 با پردازنده‌ی مرکزی هشت هسته‌ای با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T720 مشاهده می‌شود. سه گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم برای این محصول در نظر گرفته شده است. گوشی Iron Pro از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و می‌توان میزان حافظه‌ی داخلی آن‌را افزایش داد. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی هم در جلوی آن قرار گرفته است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به USB Type-C، پشتیبانی از وای-فای، شبکه‌ی ۴G، دو سیم‌کارته بودن و یک باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی با اندروید ۵.۱.۱ اشاره کرد.

این تلفن همراه هوشمند یک ویژگی بسیار هیجان‌انگیز دارد. روی آن از حسگر تشخیص چشم استفاده شده که کاربران به وسیله‌ی آن می‌توانند قفل امنیتی روی گوشی خودشان قرار دهند. البته حسگر تشخیص اثر انگشت هم روی آن به کار رفته و براساس ادعای شرکت UMI این سنسور در کمتر از ۰٫۳۲ ثانیه اثر انگشت کاربر را شناسایی می‌کند.

گوشی UMI Iron Pro با قیمت ۱۷۹ دلار راهی بازار خواهد شد. در ادامه می‌توانید برخی از تصاویر منتشر شده از این تلفن همراه را مشاهده کنید:

UMI Iron Pro UMI Iron Pro UMI Iron Pro UMI Iron Pro UMI Iron Pro UMI Iron Pro

منبع: Umidigi

دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. فاطمه

    سلام میتونیم از این سایت برای خرید سفارش بدیم?

  2. محمد جواد

    با سلام ممنون میشم بگید که این گوشی در بازار عرضه میشه با تشکر

  3. امیر

    اگه بخام چجوری میشه سفارش بدم

  4. علیرضا حسین زاده

    با عرض سلام و وقت بخیر خدمت پرسنل دیجی کالا…
    آیا محصولات این شرکت در ایران عرضه میشه؟
    ممنون میشم اگر پاسخ بدید

    1. فرهنگ حشمتی فرهنگ حشمتی

      خیر.

  5. S.E.D

    یه بدی داره اینم اینکه تو تاریکی کار نمیکنه حسرگر اثر انگشت که خوبه ولی اگه دستت کمی خراش یا خیس باشه خوب کار نمیکنه

    1. ابراهیم

      این گوشی رو نمی دونم، ولی Huawei Mate 7 رو تست کردم با انگشت خراشیده و آلوده به تونر کارتریج های HP، به خوبی کار می کرد، بدون مکث.

    2. mahdi

      دوربین جلو هم فلش داره و تو تاریکی ام کار میکنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه