آیا ظاهر اینستاگرام سیاه و سفید می‌شود؟

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به تصاویری که به‌تازگی از برنامه‌ی «اینستاگرام» (Instagram) منتشر شده، به نظر می‌رسد که این شبکه‌ی اجتماعی قرار است با تغییرات ظاهری مواجه شود و رنگ آن از آبی به سیاه و سفید تغییر کند.

درحالی که بسیاری از شبکه‌های اجتماعی با تغییرات زیادی مواجه شده‌اند، تغییرات در اینستاگرام سرعت پایین‌تری دارند. به تازگی تصاویری از این برنامه منتشر شده که نشان می‌دهند در آینده شاهد تغییرات ظاهری در این شبکه‌ی ‌اجتماعی خواهیم بود.

در این تصاویر مشخص شده که Instagram قصد دارد از رنگ سیاه بیش از پیش استفاده کند و دیگر خبری از رنگ آبی نیست. با اضافه شدن رنگ سیاه به این شبکه‌ی اجتماعی، ظاهر آن به سیاه و سفید تغییر می‌کند. حتی آیکون‌های برنامه هم تغییر کرده‌اند و دکمه‌ی دوربین از حالت دایره‌ای به شکل دوربین تغییر کرده است. آیکون اعلان‌ها هم به صورت یک قلب درآمده و دیگر داخل یک دایره دیده نمی‌شود. ظاهر دکمه‌ی خانه هم با تغییرات کمی همراه بوده.

تغییر ظاهر اپلیکیشن اینستاگرام

تغییر ظاهر اپلیکیشن اینستاگرام

ظاهر جدید این شبکه‌ی اجتماعی مدرن‌تر از قبل شده و تفاوت زیادی با شکل و شمایل کنونی دارد. هنوز مشخص نیست که این تغییرات از چه زمانی اعمال می‌شوند. البته سخنگوی شرکت اینستاگرام گفته این طراحی تنها در مرحله‌ی آزمایشی بوده.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده را ببینید:

منبع: The Verge

‌‌‌‌‌‌

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar سینا

    مال من همین الانش هم سیاه و سفیده 🙂

  2. Avatar Alireza Habibzadeh

    کاملا سلیقه ایه ولی به نظر من اصلا قشنگ نیست. طراحی فلت و مدرن هم دیگه حدی داره شورشو در آورده!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه