با اپلیکیشن جدید اپل به‌راحتی از اندروید به iOS کوچ کنید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت اپل شب گذشته نسخه‌ی نهایی از سیستم‌عامل iOS 9 را به‌‌طور عمومی عرضه کرد. همچنین این شرکت در کنار این نسخه‌ از سیستم‌‌عامل iOS یک اپلیکیشن برای اندروید هم عرضه کرده است. 

اپل شب گذشته یک اپلیکیشن جدید برای کمک به کاربرانی که قصد دارند اطلاعات خود را از یک محصول اندرویدی به دستگاهی جدید با سیستم‌عامل iOS انتقال دهند، منتشر کرده است.

هدف اپل از انتشار این برنامه کمک به کاربران اندروید است که قصد دارند سیستم‌عامل خود را به iOS تغییر دهند. نام این برنامه Move to iOS است؛ در حال حاضر کاربران سیستم‌عامل اندروید می‌توانند نسخه‌ی رایگان آن را از Google Play دانلود و روی دستگاه اندرویدی خود راه‌اندازی کنند.

همان‌طور که از نام این برنامه مشخص است، کاربران اندروید با استفاده از اپلیکیشن Move to iOS قادر هستند محتوای دستگاه اندرویدی قدیمی خود را به‌ سادگی به دستگاهی جدید با سیستم‌عامل iOS انتقال دهند. اپل در این برنامه قابلیت انتقال مخاطبین، تصاویر و فیلم‌های ویدیویی، بوک‌مارک‌ها (bookmarks)، قرار ملاقات‌ها در تقویم، حساب کاربری ایمیل و پیام‌ها (Messages) را فراهم کرده است.

ios-app

لازم به‌ذکر است که علاقه‌مندان به این برنامه برای همگام‌سازی اطلاعات از اندروید به یک محصول جدید با سیستم‌عامل iOS باید از شبکه‌ی وای‌فای که توسط iOS ساخته می‌شود، استفاده کنند. این برنامه قادر است روی تمام دستگاه‌های این شرکت و محصولاتی که نسخه‌ی اندروید آن‌ها ۴.۰ یا بالاتر است به‌راحتی نصب و اجرا شود.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید اندروید پیش از این یک اپلیکیشن شبیه به این برنامه را برای کاربرانی که قصد داشتند اطلاعات خود را از دستگاه iOS به یک محصول جدید اندرویدی انتقال دهند را منتشر کرده بود.

منبع: GSM Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه