انتشار بازی لبه‌ی آینه: کاتالیست به تاخیر افتاد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
لبه‌ی آینه

«سارا جانسون»، تهیه‌کننده‌ی مجموعه‌ی لبه‌ی آینه اعلام کرد که برای توسعه‌ی این بازی به زمان بیشتری نیاز دارند.

در کاتالیست اثری از اسلحه نخواهد بود.

انتشار بازی اکشن ماجراجویی «لبه‌ی آینه: کاتالیست» Mirror’s Edge Catalyst، که توسط استودیوی بازی‌سازی DICE ساخته شده، به تاخیر افتاد و به تاریخ ۴ خرداد سال ۹۵ موکول شد. توسعه‌دهندگان این بازی گفته‌اند که برای ارایه‌ی تجربه‌‌ای خاطره‌انگیز، تاثیرگذار و سرگرم‌کننده از شهر Glass و خیزش Faith به زمان بیشتری نیاز دارند. در ابتدا قرار بود این بازی چهارم اسفند امسال عرضه شود.

قسمت اول مجموعه‌ی لبه‌ی آینه در سال ۲۰۰۸ برای پلت‌فرم‌های ویندوز، پلی‌استیشن۳ و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شد. این بازی سبک بسیار متفاوت و نوینی از روند بازی را ارایه داد که در آن «فیت» (Faith)، قهرمان زن داستان، یک دختر قدرتمند و پارکورباز است که در شهر «گلاس» (Glass) با مهارت و چابکی‌ دشمنان پیش رویش را از میان برمی‌دارد. گرچه در لبه‌ی آینه، ایده‌ی بسیار هوشمندانه‌ای معرفی شده بود، اما این ایده به خوبی در بازی محقق و روند بازی آن‌طور که باید، خوب طراحی نشده بود. حالا توسعه‌دهندگان این بازی در نظر دارند این ضعف را در لبه‌ی آینه: کاتالیست جبران کنند.

لبه‌ی آینده: کاتالیست در ابتدا در جریان کنفرانس EA در نمایشگاه E3 2013 معرفی شد. لبه‌ی آینه: کاتالیست پیش‌درآمدی برای قسمت اول این مجموعه خواهد بود که در آن ماجرای زندگی فیت به نمایش گذاشته خواهد شد. در کاتالیست اثری از اسلحه نخواهد بود. زیرا وجود اسلحه در چنین سبکی از بازی بی‌معنی است و یکی از عوامل اصلی روند بازی ضعیف در قسمت اول لبه‌ی آینه به شمار می‌رفت. به همین دلیل، سازندگان این بازی تصمیم گرفتند که عنصر اسلحه را به کل حذف کنند و به جای آن بر مکانیک‌های حرکات پارکور و حملات سریع به دشمنان تمرکز داشته باشند.

لبه‌ی آینه: کاتالیست قرار است چهارم خرداد ماه سال ۹۵ برای پلت‌فرم‌های ویندوز، پلی‌استیشن۴ و ایکس باکس وان منتشر شود.

منبع: Mirror’s Edge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar نوید

    چی میشد دیجی کالا artbook بازی ها و فیلمارو هم میاورد
    artbook این بازی فوقالعاده میشه تو آمازونگزاشتن واسه پیشفروش
    انتشار artbook هم به عهده ی darkhorse دیگه چه شود

  2. Avatar امید

    بازی قشنگی بود – مخصوصا بعضی مراحل هیجانش زیادی بود !!

    از سال ۲۰۰۸ تا الان موتور های ساخت بازی ، سخت افزار ها بسیار قوی شدند و در نتیجه گرافیک نسخه جدید بسیار افزایش یافته .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه