سازندگان Gears of War و آنریل تورنمنت بالاخره بازی جدیدی می‌سازند

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استودیوی بازی‌سازی «اپیک گیمز» (Epic Games) را بیشتر با مجموعه بازی‌های «آنریل تورنمنت» و «چرخ‌های جنگ» (Gears of War) می‌شناسیم. این استودیوی بازی‌سازی، مدت‌ها است که به‌جای ساخت عنوانی جدید، مشغول کار روی موتورپایه‌ی آنریل است. با این حال، اپیک بالاخره می‌خواهد دوباره بازی جدیدی بسازد.

اپیک گفته است که تا چند هفته‌ی آینده، هفته‌ای یک شخصیت جدید برای Paragon رونمایی خواهد کرد.

اپیک گیمز مدت‌ها است که بازی جدیدی نساخته است. این استودیوی بازی‌سازی تا همین چند وقت پیش مشغول کار روی مجموعه بازی‌های چرخ‌های جنگ بود. با این حال، شرکت مایکروسافت مجموعه‌ی چرخ‌های جنگ را از اپیک خرید و خودش برای ساخت ادامه‌ی این بازی‌ها استودیویی تاسیس کرد.

اپیک هم که از مجموعه بازی‌های چرخ‌های جنگ به عنوان نمایشی برای موتورپایه‌ی «آنریل انجین» استفاده می‌کرد،‌ این چند وقت اخیر هیچ بازی جدیدی در دست ساخت نداشت. البته اپیک گیمز فعلا به کمک بازی‌کننده‌ها مشغول کار روی نسخه‌ای رایگان از «آنریل تورنمنت» است که روی موتورپایه‌ی آنریل انجین ۴ ساخته می‌شود، اما هیچ بازی درست و درمان بزرگی در دست ساخت ندارد.

بازی جدیدی که اپیک از آن رونمایی کرده است، Paragon نام دارد. اطلاعات زیادی از بازی در دسترس نیست، اما می‌توان حدس‌هایی درباره‌ی سبک آن زد.

اپیک گفته است که تا چند هفته‌ی آینده، هفته‌ای یک شخصیت جدید برای Paragon رونمایی خواهد کرد. در نتیجه احتمالا بازی یک اکشن اول شخص کلاس-محور (مثل Battleborn یا Overwatch) است. با توجه به اینکه وب‌سایت رسمی Paragon گفته است که می‌توانید با سر زدن به سایت آیتم برای بازی آنلاک کنید، این حدس را هم می‌زنیم که بازی Free-to-play باشد؛ یعنی بازی کردن‌اش مجانی است.

اپیک می‌گوید که سال آینده‌ی میلادی بازی را روی رایانه‌های شخصی عرضه خواهد کرد.

تیزر کوتاه رونمایی از اولین شخصیت بازی را در ادامه ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: GameSpot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه