بازی مافیا ۳ تایید شد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مجموعه بازی‌های مافیا از جمله عنوان‌هایی به‌حساب می‌آیند که علاقه‌مندان بسیار زیادی دارند. داستان خوب در کنار روندبازی (GamePlay) قابل قبول و هیجان‌انگیز باعث شده که افراد زیادی این بازی‌ها را تجربه کنند.

بعد از شایعات مختلف، بازی مافیا ۳ توسط شرکت ۲K تایید شد.

پس از منتشر شدن مافیا ۲، خبرهای مختلفی درباره قسمت سوم منتشر شد. از حضور صداپیشه‌ها برای ضبط صدا در استودیوی سازنده این بازی گرفته تا ثبت دامین‌های اینترنتی مختلف، به این موضوع اشاره داشتند که این بازی دردست ساخت قرار دارد.

سرانجام ساخت بازی مافیا ۳ توسط شرکت ۲K تایید شد. این شرکت اعلام کرد که اولین تریلر این بازی را در نمایشگاه گیمزکام که چند روز دیگر در شهر کلن کشور آلمان برگزار می‌شود، منتشر خواهد کرد. شرکت ۲K با ارسال ایمیلی به رسانه‌های مختلف خبر ساخت این بازی را تایید کرد و به این موضوع اشاره کرد که اطلاعات جدید به همراه اولین تریلر را تا چند روز دیگر منتشر خواهد کرد. البته استودیوی سازنده بخش‌هایی از بازی را تنها به برخی از رسانه‌ها نشان می‌دهد و فعلا قرار نیست این نمایش‌ها به‌صورت عمومی منتشر شوند.

mafia3

تایید شدن بازی مافیا ۳ یکی از خبرهای غافلگیر کننده‌ای بود که قبل از گیمزکام منتشر شده است. به‌نظر می‌رسد که در گیمزکام شاهد معرفی بازی‌های خوبی باشیم. شرکت مایکروسافت هم قرار است اولین تریلر از روندبازی (GamePlay) عنوان Crackdown و ScaleBound را به‌نمایش در بیاورد. این شرکت گفته است که بازی Quantum Break هم در گیمزکام امسال نمایش بسیار خوبی خواهد داشت.

البته دو روز پیش خبری منتشر شد که حاکی از عدم حضور دوبازی انحصاری کنسول ایکس‌باکس وان در نمایشگاه گیمزکام امسال بود. همچنین به‌نظر می‌رسد که سازندگان بازی «کسلوانیا: اربابان سایه» هم درحال ساخت یک بازی جدید هستند. این احتمال وجود دارد که این عنوان هم در نمایشگاه گیمزگام معرفی شود.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه