باندل Gears of War 4 ایکس‌باکس وان اسلیم معرفی شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تا این لحظه شایعات درباره‌ی باندل مخصوص ایکس‌باکس وان اسلیم برای دو بازی Halo 5 و Gears of War 4 بسیار زیاد است. در حالی که هنوز باندل بازی Halo 5 به شکل رسمی معرفی نشده، مایکروسافت باندل این کنسول برای بازی Gears of War 4 را معرفی کرد.

کنسول Xbox One S با طرح Gears of War 4 از مدتی دیگر با قیمت ۴۵۰ دلار پیش‌فروش می‌شود.

این باندل که شامل یک کنسول با ۲ ترابایت حافظه‌ی داخلی می‌شود در رنگ قرمز طراحی و ساخته شده است. همچنین کنترلر مخصوص آن هم قرمز رنگ با طرح‌های بازی Gears 4 است که می‌توان آن را جداگانه با قیمت ۷۴.۹۹ دلار هم خرید. این کنترلرها بدون دانگل مخصوص به PC متصل می‌شوند.

همراه این کنسول یک کد دانلود بازی Gears of War 4: Ultimate Edition هم قرار گرفته که روی ایکس‌باکس وان و فروشگاه ویندوز کار می‌کند. کاربران با این کد می‌توانند بازی Gears 4‌ را چند روز زودتر از تاریخ عرضه‌ی رسمی تجربه کنند. با خرید این کنسول به Seas Pass بازی هم دسترسی خواهید داشت که شامل مضامین مختلف برای سناریوی چند نفره می‌شود.

همچنین در این باندل پایه‌ی مخصوصی برای ایکس‌باکس وان قرار دارد که می‌توان این کنسول را در حالت عمودی هم قرار داد. این باندل جدید با قیمت ۴۵۰ دلار پیش فروش می‌شود و کاربران از تاریخ ۱ آگوست هم می‌توانند کنترلر آن را پیش خرید کنند.

‌‌‌

منبع: VG247

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه