بوگاتی کایرون معرفی شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بوگاتی طرح Vision Gran Turismo

شرکت بوگاتی نسل جدید خودروی ویرون را با نام کایرون معرفی کرد. البته در گذشته خبرهای مختلفی از این اتومبیل منتشر شده بود و تقریبا می‌دانستیم که بوگاتی آن را معرفی خواهد کرد.

نسل جدید اتومبیل ویرون که کایرون نام دارد، اسفند ماه به نمایش در می‌آید.

شرکت بوگاتی نام لوئیس کایرون (Louis Chiron) که از رانندگان مطرح دنیای مسابقات اتومبیل‌رانی بوده را روی این خودرو قرار داده است.
درحال حاضر تنها نام این خودرو مشخص شده و بوگاتی اطلاعات زیادی درباره‌ی آن منتشر نکرده؛ اما شایعات گفته‌اند که این اتومبیل به طرح Vision Gran Turismo شباهت دارد که در نمایشگاه خودروی فرانکفورت به نمایش درآمده بود.

بوگاتی طرح Vision Gran Turismo

طرح Vision Gran Turismo

شرکت بوگاتی قصد دارد از نسل جدید موتورهای W-16 روی این خودرو استفاده کند که سرعت بیشتری را برای آن به همراه می‌آورد. شایعات به این موضوع اشاره کرده‌اند که حداکثر سرعت خودروی کایرون به ۴۸۲ کیلومتر برساعت می‌رسد و بوگاتی از آن به عنوان سریع‌ترین خودروی دنیا نام می‌برد.

خودروی کایرون اولین‌بار در نمایشگاه اتومبیل شهر ژنو که در اسفند ماه برگزار می‌شود، به نمایش در می‌آید. البته شرکت بوگاتی این اتومبیل را در مراسم‌های شخصی به افراد مختلف نشان داده و حتی ۱۰۰ مدل از آن را هم به فروش رسانده است. لازم به‌ذکر است که تنها ۴۵۰ دستگاه از خودروی بوگاتی ویرون ساخته شده بود و فروش ۱۰۰ دستگاه از نسل جدید آن به استقبال زیاد علاقه‌مندان اشاره می‌کند.

بوگاتی برای معرفی این خودرو ویدیوی زیر را هم در اینستاگرام قرار داده بود:

 

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar محمد احراری

    آقا جان شرون نه کایرون…اسم این بیچاره لوییز شرون هستش نه کایرون….
    […]

  2. Avatar ALI

    خیلی زشته!!!

    1. Avatar ali 2

      دستت درد نکنه 😐

    2. Avatar ali 2

      به نظر من جلوی این اتومبیل عالی طراحی شده ، خیلی وحشی و دوست داشتنیه 😀 ، ولی اون باله ی عقبش و نحوه ی اتصالش خوب طراحی نشده، انگار که بعد اتمام طراحی یادشون اومده که براش باله بزارن و یه جورایی آدم حس می کنه که اون باله به اتومبیل تحمیل شده :/

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه