تاریخ عرضه بازی StarCraft 2: Legacy Of The Void مشخص شد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بسیاری از بازی‌کننده‌ها برای تجربه بازی StarCraft 2: Legacy of the Void هیجان‌زده هستند. علاقه‌مندان به بازی‌های استراتژیک در چند ساله گذشته دو نسخه قبلی این مجموعه بازی‌ها را تجربه کرده‌اند و اکنون منتظر نسخه سوم هستند.

بلیزارد اعلام کرد که قسمت سوم بازی StarCraft 2‌ در تاریخ ۱۰ آبان راهی بازار می‌شود.

سومین قسمت از بازی StarCraft 2 با عنوان Legacy of the Void در همایش BlizzCon 2014 معرفی شد و بسیاری از علاقه‌مندان به این مجموعه بازی‌ها هیجان‌زده شدند. شرکت بلیزارد بازی StarCraft 2 را در قالب سه نسخه راهی بازار می‌کند که تا کنون دو نسخه آن منتشر شده‌ و اکنون باید منتظر بخش پایانی این بازی و داستان آن باشیم.
شرکت بلیزارد امروز اعلام کرد که بازی StarCraft 2: Legacy of the Void در تاریخ ۱۹ آبان راهی بازار می‌شود. در کنار اعلام تاریخ عرضه این عنوان، دموی سینمایی اول بازی هم منتشر شده که شامل صحنه‌های حماسی بسیار زیادی می‌شود. این بازی را هم اکنون می‌توان پیش‌خرید کرد و افرادی که آن را پیش‌خرید کنند می‌توانند زودتر به بازی Whispers of Oblivion دسترسی داشته باشند. این بازی پیش درآمدی برای قسمت سوم StarCraft 2 است. همچنین با پیش‌خرید این عنوان، بازی‌کننده‌ها در بازی Heroes of the Storm به شخصیت Artanis Warrior Hero دسترسی خواهند داشت.

LotV-Screenshot-01

این عنوان قرار است در دو بسته‌بندی ویژه راهی بازار شود. اولین بسته‌بندی Standard Version نام دارد که تنها بازی اصلی در آن قرار گرفته است. بسته‌بندی بعدی Deluxe Version نام دارد که چند طرح هنری از شخصیت‌های مختلف بازی‌های بلیزارد در آن دیده می‌شود. این بازی‌ها با قیمت‌های ۳۹/۹۹ دلار و ۵۹/۹۹ دلار راهی بازار می‌شوند.

منبع: Uber Gizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه