تریلر پیش از عرضه‌ی بازی Fallout 4 منتشر شد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
fallout 4

بازی فال‌آوت ۴ یکی از مورد انتظارترین عنوان‌های سال به‌شمار می‌رود که تا چند روز دیگر به شکل رسمی راهی بازار خواهد شد. به همین مناسبت شرکت بتسدا تریلر پیش از عرضه‌ی این بازی را منتشر کرده است.

در تریلر پیش از عرضه‌ی جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های فال‌آوت، با دنیای پساآخرالزمانی این عنوان بیشتر آشنا می‌شوید.

در تریلر پیش از عرضه‌ی این بازی با محیط‌های مختلف، شخصیت‌های گوناگون، دشمنانی که با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنید و سلاح‌هایی که در اختیار دارید، روبه‌رو می‌شوید. دنیای پساآخرالزمانی این عنوان بسیار بزرگ طراحی شده و بازی‌کننده‌ها در گوشه و کنار آن با ماجراهای مختلفی مواجه می‌شوند. اگر خبرهای مختلفی که پیرامون فال‌آوت ۴ منتشر شده را دنبال کرده باشید، قطعا برای تجربه‌ی آن هیجان‌زده هستید. این عنوان در تاریخ ۱۹ آبان در کنار بازی خیزش توم‌ریدر راهی بازار خواهد شد. بازی فال‌آوت ۴ را می‌توان روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی تجربه کرد. البته برای تجربه‌ی این بازی روی رایانه‌های شخصی بد نیست که نیم نگاهی هم به سیستم مورد نیاز آن داشته باشید. نسخه‌ی کنسولی آن هم نیاز به ۲۸ تا ۳۵ گیگابایت فضای خالی روی کنسول دارد.

مشاهده‌ی نسخه‌ی مخصوص بازی فال‌آوت ۴ هم برای علاقه‌مندان جالب توجه خواهد بود و درکنار آن پیشنهاد می‌کنیم که یک تریلر دیگر از این عنوان را هم مشاهده کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر پیش از عرضه‌ی این عنوان را ببینید:

منبع: Gematsu

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه